Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är Orisen på plats?! Jag garderar med Pam372 och guldvisare
![]()
Du sitter nog inte många meter till höger om mig..Då checkar vi in för säsongen 2018.![]()
Har 7 platser direkt till vänster om 310ans trapp.Du sitter nog inte många meter till höger om mig..
![]()
Jag sitter precis till vänster om 309:s trappa..Har 7 platser direkt till vänster om 310ans trapp.
Vilket jävla antiklimax det blev idag.![]()
Bajen skulle fått två straffar för en så uppenbar hands.Vi ska givetvis inte behöva en straff för att slå Trelleborg hemma.
Men med det sagt...
![]()
Naturlig rörelse?
Trodde jäklar inte SAIK hade detta i sig när grundserien var slutFyfan vad tröttsamt. Åter igen tappar vi en jävla flermålsledning
Nee och nu krävs det något alldeles extra för att detta ska gå vägen. 4 gånger sedan 2000 har någon lyckats vända 3-1 underläge, dags för en ny notering 2018?Trodde jäklar inte SAIK hade detta i sig när grundserien var slut
Känns ju som att denna matchserie borde stått 3-1 åt andra hållet men sen kanske inte jag gör en speciellt objektiv bedömning..Nee och nu krävs det något alldeles extra för att detta ska gå vägen. 4 gånger sedan 2000 har någon lyckats vända 3-1 underläge, dags för en ny notering 2018?![]()
Laget som kan ge lika mycket glädje som migrän. Alltid oavsett!!!Skön uppryckning efter första perioden. Det gäller att ha starkt hjärta när man är engagerad supporter. Höll på att ge upp Orisen efter Trelleborgsmatchen men den är ju faktiskt obesegrad och i hockey blir det ju inte oavgjort.
![]()
Kung!Blir denna på kontoret idag![]()