• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Är Orisen på plats?! Jag garderar med Pam372 och guldvisare
image.jpg

Får se om Orisen kommer ut på K&S...
Såg mycket svagt ut framåt idag. Mest besviken var jag nog på Kerim som mest verkade halka runt. Om man vill trösta sig får man väl tänka så här: hemmapremiär mot nykomling + öfk borta 0 p förra året, 4 p i år.

Vi måste kunna ta tillvara på dom lägena vi får som Badjis nickläge den måste sitta och sen Tino sparkmiss. Sen ska vi inte tala om Karlströms friskspark på slutet... herregud. Nej tillbaka till ritbordet.

Tråkig utveckling med två förluster i matcher vi leder med 2-0. Nu hoppas jag på ett ordentligt tryck av 13 850 i övermorgon, en ny skräll två dagar därefter och en mäktig sista spik i kistan hemma i helgen.

Skulle vara skönt att avsluta säsongen med en vinst...

Jaaaaa! En kämparinsats av laget som kanske inte riktigt var sådär dominerande som man hade hoppats på ett fullsatt Globen. Blir svårt att vända detta men chansen finns. Vill se vinst i sista matchen för säsongen.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp