• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Lekman

Omega
Jag tycker att Walker borde fått starta. Jag tycker inte att Karlström borde fått starta.

Jag tycker att Kozica eller Yura borde fått starta. Jag tycker inte att Badji borde fått starta.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Jag tycker att Walker borde fått starta. Jag tycker inte att Karlström borde fått starta.

Jag tycker att Kozica eller Yura borde fått starta. Jag tycker inte att Badji borde fått starta.
Helt enig. Absurt att han fortsätter starta Karlström istället för Walker. Samma lika med Badji.. Helt sanslöst..
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Fruktansvärt less på coachförluster nu.
Just nu är Özcan sämre än MP och det ska fan inte vara möjligt.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Vad gör Badji på plan!? Ärligt talat. Blir så sjukt less på att se honom tappa bollen.
 
En uddamålsförlust borta mot malmö får man väl tugga i sig men jag är sjukt besviken på insatsen ikväll. Sen tycker jag att domaren gör en riktigt svag insats. JO's andra gula skulle inte ens vara frispark. Båda spelarna hade lika sträckta ben och båda träffade enbart bollen.
 

Linkan

Rolex
En uddamålsförlust borta mot malmö får man väl tugga i sig men jag är sjukt besviken på insatsen ikväll. Sen tycker jag att domaren gör en riktigt svag insats. JO's andra gula skulle inte ens vara frispark. Båda spelarna hade lika sträckta ben och båda träffade enbart bollen.
Jonas Olsson hade det kommande, han spelar alltid sådär. Marcus R spelar på gränsen och kommer undan oftast. JO är bara klumpig och kommer inte undan. Jag personligen tycker att det är skönt att han fick 3 gula för då är han inte uttagen mot BP
 

Linkan

Rolex
Badji glider runt i stan som om han är stor anfallaren..
B612AFB2-41D3-4DB3-8FB3-8B850A5E0F46.jpeg
 

Lekman

Omega
Jag tror fortfarande på Badji, men han har varit skrämmande usel stundtals i år... Men något har han, det har man sett när han blixtrar till.

Ångestmatch idag, vi måste bara vinna. Och om vi inte gör det, får Özcan sparken?
 

Linkan

Rolex
Jag tror fortfarande på Badji, men han har varit skrämmande usel stundtals i år... Men något har han, det har man sett när han blixtrar till.

Ångestmatch idag, vi måste bara vinna. Och om vi inte gör det, får Özcan sparken?
Jag hade hoppats att han skulle explodera som olunga eller mush men så är inte fallet. Han ser konstant slarvig ut, kan inte dribbla han har ingen kontroll och när han löper mot bollen så känns det inte som att han har något mål. Men är sjukt sjukt glad att mrbati är tillbaka idag.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Verkar bli en skitsäsong.
Nä vaddå? Kryss mot Trelleborg & Elfsborg, torsk mot gnaget, bajen, Malmö och BP. Känns ju skitbra detta, saknas bara två torsk mot Örebro och Dalkurd så kan man ju lägga in sig själv på psyk. Annars kan ju någon av stjärnspelarna Badji, Olsson eller Yura fortsätta visa samma fina form som dom gjort nu i början av säsongen så skulle det kännas ännu bättre. Fast Özkan verkar ju ha koll på detta, bara kolla alla fina och genomtänkta byten som gjorts i inledningen. :facepalm:
 
Topp