• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Vilken jäkla drömvärvning!
74C9C3A7-6CCA-4B3E-90D2-08F09D28A864.jpeg
Nej!
Killen har ett jäkla jobb framför sig innan han är i närheten av ok i min bok.
Kan ju börja med att dubbla pengen han skänkte aik-tifo till våra motsvarande.


Jag hörde en fullt normal vidareförsäljningsklausul på Beijmo. Alltså typ 10%.
 

Linkan

Rolex
Nej!
Killen har ett jäkla jobb framför sig innan han är i närheten av ok i min bok.
Kan ju börja med att dubbla pengen han skänkte aik-tifo till våra motsvarande.


Jag hörde en fullt normal vidareförsäljningsklausul på Beijmo. Alltså typ 10%.

Jag är sjukt spänd inför premiären med vår nuvarande trupp. Ska bli intressant. Axelssons spel kommer passa bra då vi tappat Lundh etc. så ska bli kul.
 
Åkte en sväng runt Djurgården med motorcykeln och kunde inte låta bli att stanna till vid Kakanello. Ingen större aktivitet just då som synes, i vart fall inte utomhus.
IMG_3072.JPG
 
Ingen drömlottning i europaspelet tyvärr. Mariupol med oklar spelort blir knappast en bortaresa a la Dublin. Knepigt rent sportsligt också.
 

Linkan

Rolex
Ingen drömlottning i europaspelet tyvärr. Mariupol med oklar spelort blir knappast en bortaresa a la Dublin. Knepigt rent sportsligt också.
Kollade upp allt, tar 16 dagar att gå dit, drygt 2 dygn att köra, inga flyg ifrån Arlanda, inga bussar ifrån sthlm och vill man ta tåg så är det minst 4 byten :p haha av alla städer vi kunde ha fått så fick vi detta :D
 

Makkanxd

Rolex
Kollade upp allt, tar 16 dagar att gå dit, drygt 2 dygn att köra, inga flyg ifrån Arlanda, inga bussar ifrån sthlm och vill man ta tåg så är det minst 4 byten :p haha av alla städer vi kunde ha fått så fick vi detta :D
Odessa (?) blev det tillslut va? Ca 4h flygresa med 1 byte. Så långt all good men biljetterna var inte speciellt billiga vilket gör att hela grejen kommer bli lite tråkigt dyrt för min smak tyvärr
 
Topp