• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Kessler

Rolex
2-Faktor
Mot guld!
Heja konstgräset!
A5BAE76E-FCC3-4EC0-B79D-948CE2940B60.jpeg
Snyggt band. Vart har du köpt det?

Så jävla skönt igår! Det här var alla vi Djurgårdare värda.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Kunde tyvärr inte se matchen. Kan någon sammanfatta lite kort? Vi verkar torskat bollinnehavet men 13-5 i målchanser låter lite bättre.
Hur lirade Yura? Hur skötte sig Vaiho?
 
Rätt blek första halvlek. Yura skadad och utbytt i typ 40:e min. Innan dess var han tämligen osynlig men hade inte heller något att jobba med direkt. Bättre i andra. Om det berodde på att Walker ersatte Karlis eller en hårtork i pausen låter jag vara osagt.
Edit: Vaiho sattes väl inte på några svårare prov men det han gjorde var helt ok. Startade också spelet snabbt vid några tillfällen vilket jag gillar.
 

Riley

Panerai
En hel del fotbollsgodis just nu.
Känns som en stor vind av självförtroende kommit över spelarna efter cup-guldet.
VM-uppehållet känns lite olägligt.
 
Viktig seger. Nu väntar en riktigt svår match på söndag mot Sirius som blivit något av ett bogeyteam. Tror inte vi vunnit över dom i allsvenskan sedan mitten på sjuttiotalet (sen har dom iofs hållit till i lägre divisioner men ändå.) I höstas när vi gick bra och dom hade en formsvacka trodde jag verkligen på seger innan matchen men tji fick jag.
Kan bli knepigt mot ett lågt försvar och oerhört viktigt att göra första målet. Är det någon mer som ska till Uppsala på söndag?
 

Linkan

Rolex
Viktig seger. Nu väntar en riktigt svår match på söndag mot Sirius som blivit något av ett bogeyteam. Tror inte vi vunnit över dom i allsvenskan sedan mitten på sjuttiotalet (sen har dom iofs hållit till i lägre divisioner men ändå.) I höstas när vi gick bra och dom hade en formsvacka trodde jag verkligen på seger innan matchen men tji fick jag.
Kan bli knepigt mot ett lågt försvar och oerhört viktigt att göra första målet. Är det någon mer som ska till Uppsala på söndag?
Jag tror på en seger denna gång, 2-1 till oss, jag hade gärna gått men det är morsdag så måste prioritera det :0 men ska se på matchen vi middagsbordet
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Viktig seger. Nu väntar en riktigt svår match på söndag mot Sirius som blivit något av ett bogeyteam. Tror inte vi vunnit över dom i allsvenskan sedan mitten på sjuttiotalet (sen har dom iofs hållit till i lägre divisioner men ändå.) I höstas när vi gick bra och dom hade en formsvacka trodde jag verkligen på seger innan matchen men tji fick jag.
Kan bli knepigt mot ett lågt försvar och oerhört viktigt att göra första målet. Är det någon mer som ska till Uppsala på söndag?

Jäklar! Där kan vi snacka spöke! Lex bajen
 
Summerar första delen av säsongen och visst har det varit några bottennapp men 20 poäng på 12 omgångar har vi bara överträffat tre gånger sedan återkomsten 2000 från den ettåriga sejouren i superettan. Guldåret 2001 hade vi t.ex. 19 poäng. Med ett lyckat transferfönster kan det bli en rolig höst.
 

Linkan

Rolex
Summerar första delen av säsongen och visst har det varit några bottennapp men 20 poäng på 12 omgångar har vi bara överträffat tre gånger sedan återkomsten 2000 från den ettåriga sejouren i superettan. Guldåret 2001 hade vi t.ex. 19 poäng. Med ett lyckat transferfönster kan det bli en rolig höst.
Jag är så inställd på att Mrbati lämnar till sommaren och nu när Tino dunkade in 4 bollar sista matchen och leder skytteligan så är han också het.
Men jag är sjukt positiv till att Super Bo kommer lösa något.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Summerar första delen av säsongen och visst har det varit några bottennapp men 20 poäng på 12 omgångar har vi bara överträffat tre gånger sedan återkomsten 2000 från den ettåriga sejouren i superettan. Guldåret 2001 hade vi t.ex. 19 poäng. Med ett lyckat transferfönster kan det bli en rolig höst.

Verkligen! Inför säsongen med tappet av Kim, Mange och el kabir så var iallafall jag orolig. När vi dessutom skulle damma av öfk borta, nykomling, MFF hemma/borta, ellos borta, brajen, kolsäckarna så trodde jag verkligen inte på många poäng!
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Bejmo till Bremen. Dyraste försvarstransfern i allsvenskan någonsin ryktas det om. Hade dock gärna sett att han stannade!
 
Topp