• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Linkan

Rolex
Herregud! Om detta kunde bli klart!
6CECEE29-DEC4-4BF5-9AC3-E168E3B9E1C1.jpeg
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
55E13745-F299-4AA0-9674-37AD027A08C0.jpeg
Den är fin men lite väl overpriced... köpte denna till damen, för alldeles för mycket :banghead:
Och oversized but hey: Man sponsrar DIF lite och det är betydligt mer originellt än andra klockor av liknande kvalité och prisklass.

44mm avskräckte mig för kronografen. Men hade varit kul att ha. Sen är väl Lambretta hyfsat jämfört med andra liknande märken?
 

limerose

Omega
Och oversized but hey: Man sponsrar DIF lite och det är betydligt mer originellt än andra klockor av liknande kvalité och prisklass.

44mm avskräckte mig för kronografen. Men hade varit kul att ha. Sen är väl Lambretta hyfsat jämfört med andra liknande märken?
Jo förvisso, det är väl pga bidraget man köpte den. Men denna känns iaf väldigt ihålig och låter därefter.
Har en polare som beställt kronografen, ska känna lite på den. Den har väl funnits i limiter edition ett varv tidigare?
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Jo förvisso, det är väl pga bidraget man köpte den. Men denna känns iaf väldigt ihålig och låter därefter.
Har en polare som beställt kronografen, ska känna lite på den. Den har väl funnits i limiter edition ett varv tidigare?
Okej trist :( Tror den kronografen är en ny modell. Har funnits minst en tidigare, tror två. Lyckas inte fixa till bilden men finns en i guldfärg om man googlar.
 
Fotboll, min prio 1: Det börjar röra sig i truppen. Ser gärna Mange tillbaka och sen behöver vi en offensiv centralmittfältare. Med det och någon krydda kan det bli spännande.
Hockey: satans besvikelse, känns som vi numera alltid presterar bättre som underdogs. Hoppas vi kan vända trenden ikväll.
Ps
Nån som sett Albas näsa?
 

limerose

Omega
Långskott, men, någon som har en biljett över till kvällens match? Har en polare som vill hänga på och det ser ut att vara slutsålt...
 
SM-GULD!!! (SubMariner-guld)
Tja, styrs inte skutan upp lär det vara det SM-guld vi får se.
Har varit på plats när vi tagit guld i fotboll och hockey på tvåtusentalet och hade inte min son varit med vid vinsten mot Modo i globen hade han förmodligen avfärdat farsan som mytoman. Vi hade säsongskort under många svåra år. Vi lirade i globen och klacken var ett skämt. Nu har det successivt börjat bli bättre stämning och resultat i hockeyn och vi längtar alla efter en ny titel.
 
Topp