• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Kessler

Rolex
2-Faktor
Dubbelt upp! Vad man än valde fick man se vinst. Jag velade men blev hockeyn. Mot 17!
IMG_20190408_220515_1.jpg
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Sambon repade oss i Örebro medan jag var kvar i Stockholm och såg hockeyn. Vi har tradition att det är whiskey om DIF gjort 3 mål. Hon får alltså dricka två glas när hon kommer hem :D
IMG_20190408_230723.jpg
 
Härlig kväll!
Behövde något positivt att repa sig med efter att sett färgvalet på den annars grymma KS-klockan.
Underbar vecka så här långt! Har varit fullt upptagen med DIF, familj och en anings jobb. Får söka på KS-klockan. Har helt missat det.
För övrigt tycker jag att hovet måste byggas om. Ta bort VIP-logerna och gör en riktig kortsida samt fixa toaletter.
 
Tyst härinne? Då ska du se FBK-tråden ;)

Inte förvånad att man vill få avgöra hemma och dryga ut kassan med en till hemmamatch
Kunde ha gjorts lite mindre uppenbart bara.
Dessutom var det ett tag sedan man var i ett fullsatt Globen. Ska bli kul.
Edit: den här tiden på året känns det som att man borde ha en övernattningslägenhet i trakterna av Gullmarsplan. Kanske blir läge när dett byggs bostäder i slakkthusområdet.
 

Riley

Panerai
Dessutom var det ett tag sedan man var i ett fullsatt Globen. Ska bli kul.
Edit: den här tiden på året känns det som att man borde ha en övernattningslägenhet i trakterna av Gullmarsplan. Kanske blir läge när dett byggs bostäder i slakkthusområdet.
Tycka vad man vill om Globen som hockeyarena, många fina minnen därifrån
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Dessutom var det ett tag sedan man var i ett fullsatt Globen. Ska bli kul.
Edit: den här tiden på året känns det som att man borde ha en övernattningslägenhet i trakterna av Gullmarsplan. Kanske blir läge när dett byggs bostäder i slakkthusområdet.

Jag tror du vill undvika Gullmarsplan ... om du inte har suspekta vanor och/eller hejar på de grönvita.

:)
 

Geparden

Audemars
Dessutom var det ett tag sedan man var i ett fullsatt Globen. Ska bli kul.
Edit: den här tiden på året känns det som att man borde ha en övernattningslägenhet i trakterna av Gullmarsplan. Kanske blir läge när dett byggs bostäder i slakkthusområdet.
Ja det blir ett ett jävla rännande så här års, skönt att bo i närheten.
Jag tror du vill undvika Gullmarsplan ... om du inte har suspekta vanor och/eller hejar på de grönvita.

:)
Som om Gullmars skulle vara bajen?! :hilarious:
Charmigt med bra kommunikationer säger jag
 

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Får vi tillbaka Linus står DIF på första Tee på fredag. Annars kan det bli en jämn tillställning, tappar ni Fjällby försvinner dock ett viktigt vapen.
 

D.Trump

Cartier
Jag är genuint nyfiken och orkar inte gå igenom dina poster. Går du in och kommenterar på alla lags poster efter förluster eller hyser du något särskilt agg mot DIF? Var det någon snygg och stark järnkamin som tog ditt livs kärlek på skoldansen en gång i tiden?
Trash talk hör till inom idrotten både på plan och på läktaren lär dej o leva med det.
Hoppas ni vinner mot Färjestad ikväll för vi frölundafans tycker det är mycke roligare att spöa Djur gården.
 
Topp