• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Mforce

Vacheron
2-Faktor
IMG_20180916_170653.jpg
Blir skitkonstigt utan pub-besök innan.
Är ju inne skittidigt.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Utan att häckla allt för mycket; vad ser någon i Isaksson? Vad säger ni DIF-fans om den ”drömvärvningen” nu efter ett år i klubben? Förstår att efter gårdagens supertavla är det svårt att vara helt objektiv, men jag är nyfiken.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Utan att häckla allt för mycket; vad ser någon i Isaksson? Vad säger ni DIF-fans om den ”drömvärvningen” nu efter ett år i klubben? Förstår att efter gårdagens supertavla är det svårt att vara helt objektiv, men jag är nyfiken.
Tycker fortfarande det är en drömvärvning, en spelare av Isakssons kaliber lyssnar hela gruppen på och med den rutinen i ett allsvenskt lag har verkligen gett utdelning (tycker jag).

Sen kan man såklart skratta lite åt att hans teknik med fötterna och någon större tavla mellanåt. Men sen gör han högkvalitativa ingripanden och räddningar som ingen annan målvakt i allsvenskan någonsin har varit ens i närheten av, även fast man gärna hade hoppats att dom varit betydligt fler och mer frekvent ;)

Är mer less på laget som har så jävla låg lägstanivå med den kvalité jag ändå tycker finns.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Utan att häckla allt för mycket; vad ser någon i Isaksson? Vad säger ni DIF-fans om den ”drömvärvningen” nu efter ett år i klubben? Förstår att efter gårdagens supertavla är det svårt att vara helt objektiv, men jag är nyfiken.
Att han var grym hela förra året men nu ser mindre intresserad ut efter att bestämt sig för att sluta.
Tavlorna i båda matcherna mot BP är iofs inte signifikativa för säsongen. Skit händer alla, syns bara mer om man råkar heta Isaksson och stå i mål.
Hade de andra gjort sitt jobb i båda matcherna hade det inte ens diskuterats.

Edit:// Sen känns det som Vaiho, när han spelar, har blivit mkt bättre än jag sett honom tidigare. Tror Isak ligger bakom mkt av det.
 

Josef B

Bestraffaren
Att han var grym hela förra året men nu ser mindre intresserad ut efter att bestämt sig för att sluta.
Tavlorna i båda matcherna mot BP är iofs inte signifikativa för säsongen. Skit händer alla, syns bara mer om man råkar heta Isaksson och stå i mål.
Hade de andra gjort sitt jobb i båda matcherna hade det inte ens diskuterats.

Edit:// Sen känns det som Vaiho, när han spelar, har blivit mkt bättre än jag sett honom tidigare. Tror Isak ligger bakom mkt av det.
Jag tyckte det var rätt märkligt att Isaksson redan ett halvår innan säsongen var slut att han tänkte sluta. Bara där tyckte jag laget sjönk i moral. Han borde gjort som Kim och ta det efter säsongens slut.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Jag tyckte det var rätt märkligt att Isaksson redan ett halvår innan säsongen var slut att han tänkte sluta. Bara där tyckte jag laget sjönk i moral. Han borde gjort som Kim och ta det efter säsongens slut.
Håller med. Kontraktet går väl ut dessutom så det hade inte varit en stor grej att endast meddela Bosse det.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Frågan är om det är en match man vill att vi ska vinna?
Hur mycket jag hatar gnaget så hatar jag ännu mer när vi förlorar, så jävla less på säsongens torskar att jag knappt orka titta på tabellen. Framförallt med alla vidriga lag framför oss. Så jävla orimligt. Så ja, Peking vill jag att vi spöar, hårt!
 
Topp