• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

humlegarden

Cartier
Tydligen är vi inte bättre än såhär...

IMG_20190423_204211.jpg


MVH bäst i Sverige (världen)
Äkta!
 
Vilka veckor vi har! Nyss hemkommen från Globen och får planera in lite hemmaaktiviteter innan det drar ihop sig igen på torsdag x 2, lördag samt söndag. Synd att man missade dammatchen igår. Annars hade man klippt stadion, nya stockholmsarenan, Globen och Hovet samma vecka...
Snyggt att man försöker snickra ihop en lösning för oss som går på fotbollen på torsdag att hinna se så mycket hockey som möjligt.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Vilka veckor vi har! Nyss hemkommen från Globen och får planera in lite hemmaaktiviteter innan det drar ihop sig igen på torsdag x 2, lördag samt söndag. Synd att man missade dammatchen igår. Annars hade man klippt stadion, nya stockholmsarenan, Globen och Hovet samma vecka...
Snyggt att man försöker snickra ihop en lösning för oss som går på fotbollen på torsdag att hinna se så mycket hockey som möjligt.
Intensiva tider. Blev fotboll för mig i söndags i göteborg istället. Men på tisdag blir det scandinavium. 5 olika arenor på 10 dagar haha.

Jag som tänkte köpa en klocka efter lön. Det är bara att glömma nu.

Riktigt bra av DIF fotboll att fixa så man kan se matchen där på torsdag :)
 

fredrik!

Cartier
Om någon mot all förmodan skulle hitta biljetter som är över, låt mig veta.. Biljettsystemet ville inte riktigt vara med mig idag.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Orkar fan inte, först ett jävla skämt mot Bajen och så får man nästa käftsmäll i hockeyn.
 
Ett silver är ändå över förväntan sett till hela säsongen. Det som svider är att vi inte tar chansen när vi har den. Sådana otroliga dalar detta lag visade upp alltför ofta kunde inte kompenseras av den höga toppnivån. Skadelistan är inte nådig heller och det är egentligen ett under att vi nådde final.

Nya tag nästa år...
 

Punkt

Omega
Grym stämning i Globenmatcherna. Drömfinalen var nog för dom flesta Färjestad-Frölunda men Djurgården lyckades studsa tillbaka i 7e. Dom hängde även med längre än vad många trodde i finalserien också. Alldeles för ojämna som lag men respekt att man har moralen att kunna komma tbx gång på gång.
 
Topp