• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Raste

Cartier
Pledge Member
Alldeles för dåligt, Ajdarevic både halkade och slog felpass så man undrar om han glömt gympadojorna på.
 
Bedrövlig insats rakt igenom, har svårt att hitta någon spelare som får godkänt betyg. Enda trösten är väl att det kanske kan vara tändvätska inför söndagen.
Ps
På väg till bilen efter matchen såg vi några som kan ha varit supportrar till afc. Är dom medflyttade, som laget, eller inhemska?
Pps
kallar dom sig verkligen för ”tuna towers”? Tyckte mig se det på en skylt. Jag tänker mig en hög med tonfiskmackor när jag hör det.
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Bedrövlig insats rakt igenom, har svårt att hitta någon spelare som får godkänt betyg. Enda trösten är väl att det kanske kan vara tändvätska inför söndagen.
Ps
På väg till bilen efter matchen såg vi några som kan ha varit supportrar till afc. Är dom medflyttade, som laget, eller inhemska?
Pps
kallar dom sig verkligen för ”tuna towers”? Tyckte mig se det på en skylt. Jag tänker mig en hög med tonfiskmackor när jag hör det.
Haha såg det också. Googlade tuna tower, och förutom båtar med höga torn så kom denna fram. Typ vad jag föreställde mig när jag läste banderollen.
upload_2019-7-9_8-17-25.png
 
Har lyckats snacka bort hustrun så nu kan jag gå på malmömatchen utan att förstöra semestern. Allt som krävdes var lite smörande och en nattkörning men det är det värt.
 
Riktigt solid insats idag. Enda negativa jag kunde hitta var att vi brände rätt många solklara målchanser vilket inte betydde något idag men kan bli dyrköpt mot svårare motstånd samt att Danielson drog på sig en något onödig varning. Hoppas att han inte blir avstängd i nån av de viktigare matcherna. Med honom på planen förlorar vi inte.
 
Rätt skönt att vara serieledare ändå. Hade det varit bajen hade dom tryckt upp tishor i stor upplaga och delat ut till allt söder om Svalbard tillsammans med evighetsmedlemskap i kilt-killarnas förening.

DE5ABBA9-8C3F-4B8E-8FB0-27AD41D64C83.jpeg
 

Bilagor

  • 57495CA7-C1AE-41E2-801A-6D02B358B604.jpeg
    57495CA7-C1AE-41E2-801A-6D02B358B604.jpeg
    19 KB · Visningar: 1

Riley

Panerai
Felix till skåne svider lite.
Kujovic tackar jag inte nej till även om jag känner en viss oro att det blir Mathias Ranégie 2.0
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Absolut vibbar från tidigt 2000-tal. Tydligast i backlinjen klart jämförbart med: Mackan, PeO, Rasken och Dorsin åren.
Jag skulle säga att vi har guldläge att avgöra nu är Malmö och ajk har ett tufft spelschema.
 

seppo

Omega
2-Faktor
Har vi någonsin varit bättre?

Haft säsongskort sen 2005. Följt längre än så (då var man barn)

Backlinjen är magisk. 3 insläppta på 10 matcher! Vaiho är så bra att han slapp göra nåt idag.

Jag som tillhör den lite yngre generationen (gått aktivt sen 2009 och säsongskort sedan 2011) känns detta bra sjukt och ovant. Haha! Har ju dock fått uppleva Europakval i Odessa och seger i Svenska cupen. Jag har dock inte känt denna stabilitet i truppen på bra många år, så det ser lovande ut. Detta trodde man inte i början av säsongen men gäller att det håller i sig nu mot svårare lagen.
 
Vi har alltså 44p efter 20 omgångar, guldåren 2002, 2003 samt 2005 hade vi 37, 43 resp 40 poäng och då var 2003 året där vi var totalt överlägsna och joggade hem serien.
Ingen hybris men det ser bra ut...
 
Topp