• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Det vore riktigt kul med ett nytt europaäventyr men gärna bättre än Odessa.
Bortamatchen mot Shamrock Rovers kan vara bland det bästa jag upplevt med Djurgården, guldmatcherna i all ära. Tänk +3K Djurgårdare i partystaden Dublin. Allt i en sjukt vänlig atmosfär utan huliganinslag. Hella Temple Bar var blå-blått.
(Det kan ju ha hjälpt till att Dublins lag i Gaellic football har samma färger...)
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Är det bara jag som är fullständigt panikslagen inför att vi har precis allt att förlora i höst?
Mina nerver skulle helt klart föredra en tredjeplats och allt att vinna.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Förstår känslan och jag tror det avgörs i kommande två matcher, perfekt att ajk och Malmö har jobbiga europaleaguematcher. Jag har en bra känsla och vi har inte heller förlorat sen jag bytte matchklocka till Panerai 372... med guldvisare :)
Är det bara jag som är fullständigt panikslagen inför att vi har precis allt att förlora i höst?
Mina nerver skulle helt klart föredra en tredjeplats och allt att vinna.
 

Makkanxd

Rolex
Är det bara jag som är fullständigt panikslagen inför att vi har precis allt att förlora i höst?
Mina nerver skulle helt klart föredra en tredjeplats och allt att vinna.
Äsch, kommer bli bra detta tror jag. Så länge vi inte torskar båda kommande matcher så är det lugnt :D
Jag är mest irriterad eftersom jag inte missat en Malmö-away på 2-3 år så gör jag det just denna gång :shifty:
 

Linkan

Rolex
Bajen mentalitet: frågan på fotbolldirekt ”Vem förtjänar att vinna SM-Guld 2019”
AB4B279E-35E8-4249-9871-75D39111E104.jpeg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Alltså. Jag är överlycklig över att vi faktiskt är riktigt jäkla bra.
Det är det som är problemet tror jag. Hade vi inte varit det men hängt med pga flyt och domslut, hade jag inte mått lika illa ifall vi inte skulle vinna.
 
Topp