• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Iallafall i andra :)
Inte lätt att hålla på HIF när de var så usla i andra
Men de borde gjort mål på någon av chanserna i första
Och var det inte rött där? ;)
Jag minns att förbundet och domarkåren uppfann distinktion av en armbåge som ”vapen eller verktyg”. när Jotun (?) armbågade ner vår spelare och senare gjorde mål när han rimligen borde ha fått ett rött i vår match mot det mest kommundopade laget i svensk historia.
 

Lekman

Omega
Ikväll hade Allmänna IK hemmapremiär.

EEwxYTeXUAIa38M
 

Makkanxd

Rolex
Jag har men tjejen har inte trots att hon och polare försökte vid båda släppen :( Jag lyckades få en av en polare. Hon har också varit på nästan alla matcher i år så surt.

På väg hem från Sundsvall nu. Funderar på hur nerverna ska palla sista 6.
Så tråkigt! Vi överväger att klippa 3 biljetter på blocket för 5000 och dela på det men hur sjukt är inte de?
Sundsvall var rätt bra va? :cool: Såg skoj ut från tvn
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Så tråkigt! Vi överväger att klippa 3 biljetter på blocket för 5000 och dela på det men hur sjukt är inte de?
Sundsvall var rätt bra va? :cool: Såg skoj ut från tvn
Blir så jävla förbannad på "Djurgårdare" som ska tjäna pengar på andra Djurgårdare på det sättet... Varning för många som luras helt också som inte ens har nån biljett men påstår det och snor pengarna.

Kallt, trångt och kaos i kiosker/toaletter annars var det skoj :D Skönt att städa av en sån match på det sättet som det förväntas göra så att säga. Bara "ska" ju vinna mot Falkenberg också men jäkligt orolig.
 

Makkanxd

Rolex
Blir så jävla förbannad på "Djurgårdare" som ska tjäna pengar på andra Djurgårdare på det sättet... Varning för många som luras helt också som inte ens har nån biljett men påstår det och snor pengarna.

Kallt, trångt och kaos i kiosker/toaletter annars var det skoj :D Skönt att städa av en sån match på det sättet som det förväntas göra så att säga. Bara "ska" ju vinna mot Falkenberg också men jäkligt orolig.
Håller helt med. De biljetter vi kollat på finns i Peking så säkert dom som är griniga och utnyttjar situationen.

Haha! Kan tänka mig. Ja, flera som bara ska spelas av men det är ju inte klart förens det är klart liksom. Jag är livrädd för typ 0-0 eller liknande :nailbiting:
 

Knypplarn

Cartier
Vänta innan ni köper biljetter till överpris. Vi håller fortfarande på att sortera ut vilka som kan gå och inte. Kommer garanterat komma ut biljetter längre fram till inköpspris. Vi har just nu 24 biljetter totalt men en hel del folk som kommer droppa av av olika anledningar. Tar inga biljettförfrågningar i PM än.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Helt makalöst att råttorna hela tiden gnäller om att Dif gynnas av domarna.. Ajk har inte vunnit en match utan domarhjälp sedan 27/7..
Gollums ständiga filmningar som ger dem hela matcher som mot Götet igår.. "jag filmade inte, jag förstärkte".. Äckligt filmande
Nu låter du väl lite väl bitter....ni leder serien och vinner troligen ett SM guld inom kort......svårt att Pleasa en Djyyyrtgaaardare.....
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
DIF! Ansiktet utåt för rent spel :-D

BTW, så här ser en äkta filmning ut.
SmartSelect_20190927-143812_Gallery.gif
Den stora skillnaden är att Buya är usel på det och DIF aldrig får något för det medan Goitom vinner matcher åt ajk med sina filmningar.. Jag personligen tycker det är smutsigt av Buya att försöka, precis som Goitom är Allsvenskans smutsigaste vad gäller filmning. Vi skriker "ställ dig upp!!" till Buya när han försöker; ni applåderar Goitom...

Som sagt; ajk har inte vunnit utan domarhjälp sedan i juli...
 
Senast ändrad:
Topp