Alberget4a
Guld
Tack, du är nu på ignore. Vad har du druckit ikväll?Trist att en Dommarskandal sannolikt avgör var SM guldet skall hamna.
Vid korrekta domslut så hade Göteborg vunnit matchen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, du är nu på ignore. Vad har du druckit ikväll?Trist att en Dommarskandal sannolikt avgör var SM guldet skall hamna.
Sjukaste. Ring är den enda spelaren som gör en godkänd match idag. Fullkomligt älskar Haris. Buya är ju en jävla chef. Att sen se bajen-tomtarna sitta på en bar i sjöstan i IFK-tröjor, svårt att se ett bättre avslut på den här kvällen.
Skönt med att slippa solklar straff och OS innan målet........men förstår din känsla......been there....Tänker inte ens kommentera insatsen i sig eller diverse sekvenser; konstaterar bara FY FAN VAD SKÖNT!!!!
Det borde du veta mer än dom flesta...Skönt med att slippa solklar straff och OS innan målet........men förstår din känsla......been there....![]()
Andas kompis......ni vann!!!Det borde du veta mer än dom flesta...
Jag ligger just nu på ett hotellrum i götet, vaskar dompan och andas välbehag. Vad gör du (förutom att sura stort över att rättvisa äntligen har skipats?)Andas kompis......ni vann!!!
Åh nej........det där knäckte mig totalt....har ingen come back..jag lommar iväg och självdör under en viadukt nånstans.....Jag ligger just nu på ett hotellrum i götet, vaskar dompan och andas välbehag. Vad gör du (förutom att sura stort över att rättvisa äntligen har skipats?)
Trist att en Dommarskandal sannolikt avgör var SM guldet skall hamna.
Jag bryter ihop... orkar inte med årets avslutning.
Lycka till i slutspurten. Hoppas att MFF kan plocka de sista 6p och ge er en match om guldet och CL platsen.
En fråga angående offsiden innan hörnan som vi gjorde mål på.
Om två spelare kommer fria med målvakten så kan de alltså inte passa varandra?
![]()
En fråga angående offsiden innan hörnan som vi gjorde mål på.
Om två spelare kommer fria med målvakten så kan de alltså inte passa varandra?
![]()
Det är straffmissarna i våras som har förstört det. Det och oavgjort mot AIK nu senast.Ja, jag förstår det. Det måste kännas riktigt tungt att (ev.) tappa guldet två år i rad till Stockholm med tanke på kostymen ni sitter med. Ska egentligen inte kunna hända med tanke på vilket lag ni har och vad ni lyckats bygga upp senaste åren. Nu är inget klart och jag är givetvis färgad i min syn på det hela men jag tycker inte riktigt ni förtjänar guldet varken förra året eller i år så inget rån. Ni kommer givetvis vara stora favoriter även nästa år.
Det är straffmissarna i våras som har förstört det. Det och oavgjort mot AIK nu senast.
Gällande rån...
Alla har dragit på stora ord sedan matchen igår. Men liknande saker har hänt oss hela säsongen (säkerligen er också). Men nu har vi inte VAR och domarna håller den nivån de gör. Tyvärr inte mycket att påverka.
Låg ju ett säsongskort i Norrköpingsklacken ute på traderaFörsöker överallt: Biljett till peking? Tjejen förtjänar biljett till den matchen så jäkla mycket... Nästan så jag ger bort min snart men vill jag såklart inte. Hon åker på varenda match så hade velat ha även om det inte var potentiell guldmatch.
Hoppas vi tar det näst sista genom att oavgjort i aik mot mff och att bajen torskar eller kryssar. Att behöva ta poäng i peking borta känns för nervöst.
Lika mellan aik och Malmö och att leksand inte vinner bortaVad är det som krävs för att nästa match ska bli avgörande? Lite för lat för att räkna själv
Vinst Djurgården
Lika aik-malmö
Förlust Hammarby
?
Drömscenariot, att åka till Peking och sjunga om guld.Lika mellan aik och Malmö och att leksand inte vinner borta
Edit: och vinst för oss då såklart. Glömde bort den lilla detaljen