Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Min flickvän är lite bekant med Elliot Käcks syrra. Så hon lämnade sin matchtröja till henne som gav den till Elliot och hela laget skrev på och lämnade sen tillbaka. Det var fint. Brukar inte gilla att klottra ner tröjor (särskilt om man hamnar i botten) men riktigt coolt att ha från en guldsäsong.Äntligen är den signerade guldtröjan inramad och upphängd på kontoret:
![]()
![]()
Gamla skölden kanske? Tror den skulle passa fint på en sådan retrodesign som Reverson.Någon som har ett tips på en stilfull DIF-relaterad gravering på Reverson? Jag tänker mig skölden eller åren för våra titlar (fotboll och hockey) men det senare lär väl kräva mikroskopisk gravyr.
![]()
Bilder från gårdagens företags kickoff på Tele2![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nytt år, kan inte ha på sig guldkavajen som är ämnad för 2019Vart var guldkavajen?![]()
Nytt år, kan inte ha på sig guldkavajen som är ämnad för 2019![]()
Haha skrattade högt när jag såg detta!
Det är väll inte mer än rätt att jag fortsätter 2020 på inslagen väg![]()
Någon som har ett tips på en stilfull DIF-relaterad gravering på Reverson? Jag tänker mig skölden eller åren för våra titlar (fotboll och hockey) men det senare lär väl kräva mikroskopisk gravyr.
![]()
Byta nick till D'orvar kanske?Haha skrattade högt när jag såg detta!
Det är väll inte mer än rätt att jag fortsätter 2020 på inslagen väg![]()
Vilken fantastisk idé. Jag har faktiskt velat byta nick här men visste inte att det gick?Byta nick till D'orvar kanske?
Ingen aning faktiskt, du får väl forska lite i ämnet!Vilken fantastisk idé. Jag har faktiskt velat byta nick här men visste inte att det gick?
Haha tack AfexTack Mackan och tack AFEX! Man vet iom detta att cashen kom in snabbt och inte i en massa delbetalningar över flera år som i övriga fotbollsvärlden. Först Tino-pengarna som kommer in över tid och nu detta efter år av redan starka försäljningar. Vilken stabilitet det måste ge. Otroligt!
Kan ju inte träna när det snöat. Fattar väl vem som helstMeanwhile in the life of Erik Berg...
![]()
Kan ju inte träna när det snöat. Fattar väl vem som helst![]()