• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Berns

KS Explorers Club
OWG March
2-1 inför sista.
093A0E8C-BBD7-4AC9-A179-9DE00DE990BB.jpeg
 

Kris-Auli

Omega
Grymt att det fanns en tråd om blåränderna här. Har inte varit superaktiv på KS men tanken är att fortsättningsvis vara det!
Vad säger ni om läget med Karlis? Hoppas och tror ni på att han signar med oss på nytt? Vad jag förstår så har vi erbjudit honom ett kontrakt, men han väntar som bekant på om något extra från utlandet dyker upp. Han har enligt uppgifter i media ändå nobbat några förslag.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Äntligen är den signerade guldtröjan inramad och upphängd på kontoret:
BAC4EFA2-FF44-45E3-A701-4BD1F0B3DB75.jpeg
DA25C0E0-6C5F-4FAD-81F8-C9880042F998.jpeg
Snyggt! Min flickvän är lite bekant med Elliot Käcks syrra. Så hon lämnade sin matchtröja till henne som gav den till Elliot och hela laget skrev på och lämnade sen tillbaka. Det var fint. Brukar inte gilla att klottra ner tröjor (särskilt om man hamnar i botten) men riktigt coolt att ha från en guldsäsong.
 
Min dotter som är nybliven läkare handledde Kim Källströms fru under praktik på sjukhus nyligen. Helt sjukt. Kim Källström har varit min dotters idol sen hon gick på lågstadiet.
När Kim firade målet mot oss i kurvan mot sofialäktaren och hon fick en kram efter drömchippen till 5-2 mot Öster 2003 blev hon, om inte tidigare, Djurgårdare för livet.
 
Någon som har ett tips på en stilfull DIF-relaterad gravering på Reverson? Jag tänker mig skölden eller åren för våra titlar (fotboll och hockey) men det senare lär väl kräva mikroskopisk gravyr.
F62F382A-FED8-4885-AD7A-46D958C20279.jpeg
 
Förra lördagen var det schizzzofrenia att vara DIF. Hoppas att vi inte får samma konflikt i år mellan matcher som när vi hade bortamatch mot häcken och finalspel mot indianerna och ingen vilke flytta någon match ens en timme.
84FDF755-F6A6-4437-BDF8-2605FE02B6F3.png

84FDF755-F6A6-4437-BDF8-2605FE02B6F3.png
 

DDraper

Omega
Tack Mackan och tack AFEX! Man vet iom detta att cashen kom in snabbt och inte i en massa delbetalningar över flera år som i övriga fotbollsvärlden. Först Tino-pengarna som kommer in över tid och nu detta efter år av redan starka försäljningar. Vilken stabilitet det måste ge. Otroligt!
 

Bilagor

  • Skärmavbild 2020-02-28 kl. 11.45.19.png
    Skärmavbild 2020-02-28 kl. 11.45.19.png
    57.5 KB · Visningar: 1

Raste

Cartier
Pledge Member
Tack Mackan och tack AFEX! Man vet iom detta att cashen kom in snabbt och inte i en massa delbetalningar över flera år som i övriga fotbollsvärlden. Först Tino-pengarna som kommer in över tid och nu detta efter år av redan starka försäljningar. Vilken stabilitet det måste ge. Otroligt!
Haha tack Afex
 

DDraper

Omega
Kan ju inte träna när det snöat. Fattar väl vem som helst;)

Haha exakt! Jag tycker den var rätt så kul. Log när jag såg den :)

Ska vara tydligt med att jag tycker att hetsen mot att han gör lite TV är överdriven. Klart han, likt alla andra måste få ha ett liv utanför fotbollen. Givetvis kan han inte träna 8h om dagen 5 dagar i veckan. Med det sagt hade jag kanske legat lite lågt i hans sits.
Det man får höra från klubben är att han tränar väldigt hårt så det får vi lita på sen är jag tveksam om han kommer hålla. Förmodligen inte så pass att han kommer spela 30 matcher plus i Europa. Givet är att minst en mittback av klass måste in.
 
Topp