Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag och polaren, båda kroniska pessimister och kunde verkligen inte se hur vi skulle kunna göra ett mål till, var på pissoaren vid 2-2-målet tillsammans med kanske 10-12 andra snubbar. Har precis skakat av det sista när vi hör hur arenan exploderar och alla inne på muggen blir som galna! Alla rusar ut till torget framför öltältet och vi dansar och hoppar och kramas och brottas, inte en jävel hade ju knäppt brallorna heller så till slut hängde de ju nere vid fotknölarna på folk. Absolute scenes! Sedan var det såklart jäääävligt långt till slutsignalen... Drog i mig tio cigaretter under matchen och då är jag inte ens rökare.![]()
Haha grymt. Hann precis lämna toan bakom vår långsidesektion när målet kom så hann springa in och fira på läktaren tillsammans med de som stod i kön till ölen, ramlade nog fyra gånger under firandet bland all öl som låg på betongen. Ångest man missade målet men vafan.![]()
Haha! Inget supermärke och överpris men kanske blir ett köp i "damstorlek" i julklapp till bruden som jag "lånar"Vafan. Här satt man och väntade på en Gerald Genta 2019 LE. Trist såklart!
![]()
Har nog haft någon av mina dif tröjor på mig varje dag sedan guldet. Ingen plan på att sluta heller.Känns fortfarande bra, lite finare lite bättre!![]()
Redan lagt undan pengar för CL-kvalet. Hoppas på några roliga resor. Det kanske stress-säljs några klockor från Djurgårdare här om vi går långt?
Blir säsongskort på sittplats för mig nästa säsong för första gången. Blivit en gammal man.