ajex
Basic
Vore skoj. Kerim är välkommen ocksåGUD va tråkig att San Jose Earthquakes åkte ur MLS i natt
Är ME presenterad innan onsdag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vore skoj. Kerim är välkommen ocksåGUD va tråkig att San Jose Earthquakes åkte ur MLS i natt
Är ME presenterad innan onsdag?
Han behövs också. Ring har gjort sittVore skoj. Kerim är välkommen också
Snyggt, och vilka sköna poängMatchdag
Sköna men nervösa poängSnyggt, och vilka sköna poäng
Nervöst och sköntSnyggt, och vilka sköna poäng
Jag brukar ofta tycka att glasen är halvfulla men den här europalottningen är tyvärr för svår. Enkelmöten på bortaplan mot Ferencvaros och Celtic är inte direkt motorväg mot Europa...
Tror några tidningar hade rubriken ”drömlottning för Djurgården” men då jämförde dom pest, kolera och spanska sjukan.
Well, vi har i alla fall haft några supernajsa bortamatcher i europaspel. Shamrock, Juventus, FCK, Marioupol.Vårt track-record i Europa är obefintligt. Vi kommer inte gå långt denna gång heller. Vi måste dessutom antingen få igång Ring eller byta ut honom. Kerim in hade varit kanon men jag ser fler problem än bara dem.
Well, vi har i alla fall haft några supernajsa bortamatcher i europaspel. Shamrock, Juventus, FCK, Marioupol.
Well, vi har i alla fall haft några supernajsa bortamatcher i europaspel. Shamrock, Juventus, FCK, Marioupol.
Är uteblivna mål verkligen din takeaway från den här matchen? Nåja. Skit i prestationen, vi är vidare till nästa, allt som räknas.Fan vad vi saknar en naturlig målskytt? Tre skyttekungar på plan i Holmberg, Kujo och ME. Varför funkar det inte??
Nu var ju tydligen Berg, Nyman, Bärka skadade denna match. Frågan är hur dom kan ha blivit skadade då vi inte lirat matcher? Berka - bära blöjor, Berg - TV inspelning, Nyman - vete fan, dubblar som Black Adder?Sveriges sämsta samarbete är ju mellan PK och unelarsson, sån konstig kemi mellan dem, tänk bara självmålet mot elfsborg i en match utan publik. Sen tkr jag vi behöver berg på plan, gillar inte att ha två korta mittbackar. En stor fysisk mittback (förr Danielsson eller nu berg) och en mindre med bra spelförståelse (nyholm eller unelarsson) är nyckeln. Borde köpa degefors lagkapten olvier ekroth som komplement till berg, riktigt kraftpaket.
Skulle vi ha Bärkroth - mange - Chill varje match så är jag övertygad att både kalle och emir skulle kunna börja spotta in mål, målgörare behöver lite kontinuerligt.
Som det är nu så har vi för tunn trupp för att vara ett topplag, är alla friska så har vi ju en startelva som kan utmana om guldet och helt klart kunna lyckas ta oss till ett Europa gruppspel
Nä var bara en av dem men som slår mig match efter match. När hade vi senast en riktig måltjuv som inte bara var på lån? Såg rätt risigt ut i stort tyvärr ikväll.Är uteblivna mål verkligen din takeaway från den här matchen? Nåja. Skit i prestationen, vi är vidare till nästa, allt som räknas.
Måltjuv senast? Larsen, Den Ouden?Nä var bara en av dem men som slår mig match efter match. När hade vi senast en riktig måltjuv som inte bara var på lån? Såg rätt risigt ut i stort tyvärr ikväll.
Trist! Tränarna verkar vara sådär på att ha bygga bra stämning. Framförallt hos dem som inte får spela, se på Astrit, Kujos kommentar och nu Walker...Walker lämnar diffen, inte särskilt förvånande men tråkigt då jag tycker han är en underskattad spelare som dessutom visat väldigt mycket Djurgårdshjärta.
Kevin Walker lämnar Djurgården: ”Jag har aldrig mått sämre hos en arbetsgivare”
Kevin Walker lämnar Djurgården efter sex säsonger – och riktar kritik mot klubben. – Personligen har jag aldrig mått sämre hos en arbetsgivare, säger han tillwww.aftonbladet.se