• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Makkanxd

Rolex
God jul gåårdare!
fick en väldigt trevlig tröja av sambon imorse som är HIFare/rögle-anhängare, blev nästan lite chockad😬
42880E36-259C-4452-A05E-A488E1F9EDA8.jpeg
 

seppo

Omega
2-Faktor
God jul gåårdare!
fick en väldigt trevlig tröja av sambon imorse som är HIFare/rögle-anhängare, blev nästan lite chockad😬
42880E36-259C-4452-A05E-A488E1F9EDA8.jpeg
*Djurgårdare! ;) Fet tröja, var nära att skaffa en då när de släpptes men valde dock att skippa i år då jag ändå inte skulle få jävlas med kusinens kille som är pekingsupporter. (pga coronarestriktionerna)

God jul! Nästa år då jävlar.
 

Makkanxd

Rolex
Soligt i Stockholm och sjukt deprimerande att sitta knappt två mil från tele2 och kolla på tv istället för att stå på läkaren och skrika.. :(

Aja, bra första halvlek. 0-1 känns ju inte helt rättvist kanske med 4 ribbträffar :)
D554F3B3-5BC5-4F67-BED8-1414A13B5B07.jpeg
 

Kessler

Rolex
Helt jävla otroligt. Hade vi mött häcken idag hade vi vunnit. Men derbyn...

Jag brukar vara pessimistisk men får ändå se det med positiva ögon, att om vi spelar som idag så tar vi många poäng i allsvenskan. Riktigt, oerhört, galet tung förlust. Men vi får nöta vidare. Vi ska verkligen inte förlora idag, det är helt galet. Men orkar fan inte deppa.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Jag känner mig kluven efter peking. Å ena sidan spelar vi ut dem totalt och det känns riktigt bra. En gnagarvän (som också såg matchen) sa att han "känner sig rejäl orolig för DIF i år. Å andra sidan är det rejält många enkla passningsmisstag på mittfältet som höll på att kosta oss segern. Dessutom brände vi typ 6 extremt bra lägen.
Aja, vi har inte vunnit de två inledande matcherna på 17 år så det kanske är läge att bara vara tacksam.
 
Jag känner mig kluven efter peking. Å ena sidan spelar vi ut dem totalt och det känns riktigt bra. En gnagarvän (som också såg matchen) sa att han "känner sig rejäl orolig för DIF i år. Å andra sidan är det rejält många enkla passningsmisstag på mittfältet som höll på att kosta oss segern. Dessutom brände vi typ 6 extremt bra lägen.
Aja, vi har inte vunnit de två inledande matcherna på 17 år så det kanske är läge att bara vara tacksam.

Man kan också se det som att vi har sex poäng efter två matcher mot förväntade topplag. Dessutom med flera riktigt fina sekvenser. Jag tycker det ser riktigt bra ut. Även mot Bajen var vi ju överlägsna och med lite lagom och normal utdelning vinner vi den matchen...

Hej förresten, tror inte jag skrivit här tidigare.
Varit säsongare sedan 2010 eller så, sitter numer på den lite gubbiga sidan men är inte sen på att ses för en öl eller två om det skulle finnas intresse.
FFF!
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Man kan också se det som att vi har sex poäng efter två matcher mot förväntade topplag. Dessutom med flera riktigt fina sekvenser. Jag tycker det ser riktigt bra ut. Även mot Bajen var vi ju överlägsna och med lite lagom och normal utdelning vinner vi den matchen...

Hej förresten, tror inte jag skrivit här tidigare.
Varit säsongare sedan 2010 eller så, sitter numer på den lite gubbiga sidan men är inte sen på att ses för en öl eller två om det skulle finnas intresse.
FFF!

Absolut, men lejon jämför sig inte med hyenor. Vi ska vinna :)
Men med det sagt så är jag försiktigt optimistisk inför säsongen. Skulle Chilufya och Holmberg börja pricka ramen kan det bli riktigt bra detta ;-)
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tycker det ser riktigt bra ut, framförallt att vi kan stänga matcherna i ledning. Sen ser det kanske lite för sårbart ut i anfallet, finns väl i dagsläget ingen riktigt bra ersättare för Chili vid ev skada. Utan en snabb forward så skulle vi tappa mycket, framförallt mot lite bättre motstånd.
 
Topp