• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Skönt att ha Haris tillbaka längre upp i banan, han och Mange klarar av att hålla i bollen lite bättre än resten av gänget. Båda är bra på inlägg och att fixa frisparkar. När Haris fick spela högerback blev det enklare att stänga ned Mange för motståndarna.

Sen blev det ju kassaskåpssäkert med 5-backslinje när Löfgren kom in.
 

Makkanxd

Rolex
På G till Vasaparken.
idag gäller det :)

8D55A86F-D046-475A-8D19-06DC098C7C05.jpeg
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Tycker cupmatcherna har sett oerhört svaga ut. Ingen skön känsla även om dom inte säger supermycket.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Sektion 309 här som bara vill konstatera att… FY FAN VAD SKÖNT det var med seger i premiären. Såg svajigt ut ett tag vid 2-1, finns en del att skruva på, men ändock.. Ack så viktigt inte minst utifrån att spelschemat det närmsta gänget matcher ser rätt tufft ut..
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Sektion 221!! Känns ju ändå att vi är jävligt bra de perioder vi var som bäst men lite svårt att avgöra hur straffade vi skulle bli mot bättre avstånd när vi agerar så slappt i försvarsspelet som vi gjorde stundtals!
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Eftersom det här är klocksnack. Rolex och sånt brukar ju vara svindyrt om det är feltryck.

Vad tror ni om denna jag fick idag? Värd några miljoner på auktion?
20220407_194640.JPG
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Där har du din gula Skilling banco!
Haha! 😂 En raritet utan dess like. Nä men seriöst tycker mest synd om tryckaren. Måste ju fått en stroke? (Ja de trycks för hand) Inte så att Haris är en ny lirare direkt. 10e säsongen i DIF liksom. Min polare var med på Haksabanovic insta story för han stod med hans tröja i klacken, vågat att ta ett nyförvärvs namn och nummer på tröjan sa jag till honom. Men gick ju... hyfsat redan efter 10min.

Men lite surt för jag har inte köpt en matchtröja på många år, min favorit någonsin är den mörkblå med smala ljusa ränder (tredjetröja) från för typ 5år sen men den blev jag bestulen på... (var en flytt då någon norpade en hel flyttkartong) så såg fram emot denna väldigt mycket, har dessutom flyttat från Stockholm så kan inte bara dra förbi butiken.


Aja det enda jag ska kräva i kompensation är att få spela minst 30sek i ett derby.

Riktigt grym premiär för övrigt. Var riktigt mäktigt där under kaostifot och det var grym stämning och så trycker Haksa dit första efter bara 10min. Sen såklart skönt att en värvad målskytt gör två mål första seriematchen. Men försvarsspelet måste förbättras. Känns som tvärtom mot förra året, men bara gått en match så.. haha.
 

Hubbatix

Cartier
Haha! 😂 En raritet utan dess like. Nä men seriöst tycker mest synd om tryckaren. Måste ju fått en stroke? (Ja de trycks för hand) Inte så att Haris är en ny lirare direkt. 10e säsongen i DIF liksom. Min polare var med på Haksabanovic insta story för han stod med hans tröja i klacken, vågat att ta ett nyförvärvs namn och nummer på tröjan sa jag till honom. Men gick ju... hyfsat redan efter 10min.

Men lite surt för jag har inte köpt en matchtröja på många år, min favorit någonsin är den mörkblå med smala ljusa ränder (tredjetröja) från för typ 5år sen men den blev jag bestulen på... (var en flytt då någon norpade en hel flyttkartong) så såg fram emot denna väldigt mycket, har dessutom flyttat från Stockholm så kan inte bara dra förbi butiken.


Aja det enda jag ska kräva i kompensation är att få spela minst 30sek i ett derby.

Riktigt grym premiär för övrigt. Var riktigt mäktigt där under kaostifot och det var grym stämning och så trycker Haksa dit första efter bara 10min. Sen såklart skönt att en värvad målskytt gör två mål första seriematchen. Men försvarsspelet måste förbättras. Känns som tvärtom mot förra året, men bara gått en match så.. haha.
Jag tryckte upp en tröja med "10 Helin", efter Irma dårå, men ettan blev aningens sned. Jag fick givetvis en ny, men fick även behålla den sneda. Så reklamera din så kan jag nästan garantera att de grejar en ny åt dig.

Hien hade ingen bra match, oerhört nära självmål och otroligt svajigt agerande vid degens balja... Kanske premiärnerver, men tveksamt om han är ett namn för startelvan. Ro hem Mackan så kan jag sova gott!
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Jag tryckte upp en tröja med "10 Helin", efter Irma dårå, men ettan blev aningens sned. Jag fick givetvis en ny, men fick även behålla den sneda. Så reklamera din så kan jag nästan garantera att de grejar en ny åt dig.

Hien hade ingen bra match, oerhört nära självmål och otroligt svajigt agerande vid degens balja... Kanske premiärnerver, men tveksamt om han är ett namn för startelvan. Ro hem Mackan så kan jag sova gott!
Snyggt. Får hoppas de sköter det bra för mig med då :)

Tror Löfgren är tänkt för startelvan(?) men han har ju nyligen kommit tillbaka från körtelfeber. Tycker Hien varit hyfsad i själva spelet, får ju en assist t.ex. men missade dels på målet mot mff i cupen+degens mål. Även om han kan vara hyfsad i övrigt är det för allvarliga missar. Men tror en 100% Löfgren får starta. Mackan tillbaka kan vara guld värt, bokstavligen.
 
Topp