• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Redo att dra direkt från kneget
IMG_20191028_134151.jpg
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Satan vad skönt! Om nån har två eller tre plåtar att mot förmodan sälja till nkpg så hojta! Var för långsam när de släpptes :(
 
H

Hysteria

Guest
Satan vad skönt! Om nån har två eller tre plåtar att mot förmodan sälja till nkpg så hojta! Var för långsam när de släpptes :(
Åk dit bara. Försök få tag på biljett på plats, om inte, storma. Om inte det funkar, gå till närmaste pub. Omöjligt att inte vara i peking på lördag om man är DIF.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Årets jobbigaste match stundar, jag har alltid noll intresse av allsvenskan men blir alltid taggad oavsett liga på sådana här spänningar. Oerhört kul se bredvid iaf som allsvensk ateist ;) Då sambon är djurgårdare ser jag dock gärna en vinst där, allt för kärleken :pompus:
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Åk dit bara. Försök få tag på biljett på plats, om inte, storma. Om inte det funkar, gå till närmaste pub. Omöjligt att inte vara i peking på lördag om man är DIF.
Hade jag gärna gjort om det bara var jag men min 80-åriga farsa som jag har säsongsplåt med är nog inte lika mycket för varken storma eller chansa :) hoppet är det sista som överger en men är inställd på att se den på Bryggeriet :)
 
Topp