Det var en nyligen, de släppte 100 nya. Och nej, 300an är inte alls lika topptung som 1200an enligt mig.är där nån ny LE på 300an snart?
hade varit kul att pröva en sådan
är dom lika topptunga som 1200 är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var en nyligen, de släppte 100 nya. Och nej, 300an är inte alls lika topptung som 1200an enligt mig.är där nån ny LE på 300an snart?
hade varit kul att pröva en sådan
är dom lika topptunga som 1200 är?
rätta mig om jag har fel nu men 300an har ej HE ventil men alla verken är cosc?Det var en nyligen, de släppte 100 nya. Och nej, 300an är inte alls lika topptung som 1200an enligt mig.
Stämmer! Väldigt tunn boettsida.rätta mig om jag har fel nu men 300an har ej HE ventil men alla verken är cosc?
skickas dessa från schweiz ?
50th are COSC, but are the aqua lungs? There should be 1800 300 cases out there in the world. It would be a bit annoying if they made more, but on the other hand it's such a good watch that it should be a standard in their lineup.rätta mig om jag har fel nu men 300an har ej HE ventil men alla verken är cosc?
skickas dessa från schweiz ?
Intressant, men jag har inget sett eller hört om det. Hur har det egentligen sett ut? Har dykarna varit ett företag i företaget eller har dykarna och allt annat dosa varit helt åtskilda? Vad kan det här innebära om det visar sig stämma? Bra eller dåligt?Gar rykten om att Doxa blivit uppkopta o haller pa strukturera om... Nagon annan som sett nagot om detta?
Spekuleras vilt pa forum, men det verkar mest som de haller pa att lagga ner sin hemsida o support i USA. Alla i Schweiz ar val pa semester nu sa lar fa vanta pa nagra svar.Intressant, men jag har inget sett eller hört om det. Hur har det egentligen sett ut? Har dykarna varit ett företag i företaget eller har dykarna och allt annat dosa varit helt åtskilda? Vad kan det här innebära om det visar sig stämma? Bra eller dåligt?
Jag märke att hemsidan för dykarna var borta. Hoppas att dykarna får behålla sin integritet.Spekuleras vilt pa forum, men det verkar mest som de haller pa att lagga ner sin hemsida o support i USA. Alla i Schweiz ar val pa semester nu sa lar fa vanta pa nagra svar.
Allmant sa verkar det som bara Suben salts i USA medans i Europa o framforallt Schweiz saljs alla Doxa modeller. Dom har en ny Doxa.ch sida om man vill kopa andra modeller ocksa.
De flesta dykarmodeller säljs slut omgående och de har just höjt priserna så det skulle vara en lite oväntat vald tidpunkt att lägga ned.Jag märke att hemsidan för dykarna var borta. Hoppas att dykarna får behålla sin integritet.
Jag tänkte mer på att man kanske säljer när man är på topp, kanske till någon som inte kan förvalta arvet. Jag hoppas att jag kommer att ha fel.De flesta dykarmodeller säljs slut omgående och de har just höjt priserna så det skulle vara en lite oväntat vald tidpunkt att lägga ned.
I dessa osäkra tider är man extra glad att ha en sån här glädjespridare.Har följt Doxa-tråden på WUS för att försöka förstå vad som händer. Det verkar som sub- modellerna har skötts lite separat av Rick Marei och ett team baserat i USA. De har haft nära kontakt med entusiasterna och Peter Millar som skrivit alla böckerna om Doxa. Nu verkar Marei vara ute ur leken och Millar är inte imponerad av ersättaren/ ersättarna. Det bådar inte gott men vi får väl se framöver. Varumärket verkar dock fortfarande ägas av Jenny-familjen.
Ja, han och den amerikanska avdelning låg nog bakom alla sub-modeller sen 2001/2.Det var det jag kom fram till efter last ett antal WUS tradar ocksa. Verkar som Rick Morei ledde 300 re-issuen bland annat...
Står det nåt intressant i dem? Jag har dumt nog inte prenumererat på dem.Noterade att tidigare nyhetsbrev/kampanjer kommit från ”DOXA Watches USA” men numera adresseras från ”Synchron Watch Group”. Får se vad det blir av det hela.
Står det nåt intressant i dem? Jag har dumt nog inte prenumererat på dem.
Grattis och välkommen! Ditt liv kommer aldrig bli detsamma.
Tack, den här klockan har ett väldigt speciellt syfte med fler svar på som jag hoppas kunna återkomma till inom någon månad eller så.Grattis och välkommen! Ditt liv kommer aldrig bli detsamma.
Mmm... mystisk och spännandeTack, den här klockan har ett väldigt speciellt syfte med fler svar på som jag hoppas kunna återkomma till inom någon månad eller så.
Tack själv! Hoppas du blir nöjd och att klockan uppfyller sitt syfte