Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dream come true, dom ska slappa 200 T graphen i stal... Men ryktas om att den kommer ligga pa 4,900 EUR.... Nastan lika bra att sla pa stort o ta den i guld i sa fall (bara 65k EUR till...)
Synd.... Men snygg ar den. Ar det nan som har sett den gamla 200 t graphen i verkligheten? Kanns den storre an 300T?På min Instagram visas priset längst ner i posten, så inte längre något rykte.
"Available for order as of 2 September 2019 on the official DOXA website.
Suggested retail price : 4’900.- $"
Den där är riktigt bra, blir inte mindre sugen när jag ser dina bilder!Jamen då var det helg då Doxa United!
Och bärs bättre än bäst på armenDen där är riktigt bra, blir inte mindre sugen när jag ser dina bilder!
Finns inte mycket som talar för att inte slå till, stenhård klocka med historia, bärs skönt och trevliga färger att välja mellan.Och bärs bättre än bäst på armen
As far as I know aquamarine has only been used on the 2 aware limited series before, so this would be the first "new" colour to join the regular lineup since Caribbean in, I think 2007. Right me if I'm wrong there.Jag vet inte riktigt vad som är nytt resp. gammalt för det var ett tag sen jag var inne på gamla sidan. Tgraphen är ny förstås och den orangea jenny-fisken på kronorna är väl också ny. Priserna, förutom på tgraphen, är väl som förr ungefär. Gött ändå att det börjar hända nåt. Återstår att se hur kvalitén är.
2892-2 in the 1500t. Someone know the difference?300T i alla färger Bara att välja och vraka! Och äntligen med ETA 2824-2 verk igen. Kul!
Härligt med platt glas på 300an. Mkt välkommet! Och vad gäller verket är väl 2892 tunnare och dyrare vill jag minnas. Lite finare helt enkelt.
And for the 1200 vs 300t question
Är platt glas en bra sak eller bara en smaksak? Dels tycker jag det är snyggt med kupat glas som sticker upp en del och dels tänker jag att glaset delvis även skyddar vridringen från repor då den sticker upp mer? Förutsätter här att det platta glaset bara sticker upp nån mm som platta glas brukar göra.Härligt med platt glas på 300an. Mkt välkommet! Och vad gäller verket är väl 2892 tunnare och dyrare vill jag minnas. Lite finare helt enkelt.
Undrar vad dom gjort för uppdatering med låset? Men trevligt med en uppdatering oavsett, det gamla var ju ingen höjdare direkt.
And for the 1200 vs 300t question
Jå det lite trist att de inte använde sub 300 50th länk till 300t och även den kunde avsmalna mer.Undrar vad dom gjort för uppdatering med låset? Men trevligt med en uppdatering oavsett, det gamla var ju ingen höjdare direkt.
Helst av allt skulle jag dock se en ny avsmalnande länk. Det hade varit en grym uppdatering.
Jag gillar nya 300T. Skönt att det inte verkar vara några LE.
Frågan är bara vilken färg det blir den här gången.
Är platt glas en bra sak eller bara en smaksak? Dels tycker jag det är snyggt med kupat glas som sticker upp en del och dels tänker jag att glaset delvis även skyddar vridringen från repor då den sticker upp mer? Förutsätter här att det platta glaset bara sticker upp nån mm som platta glas brukar göra.
Kan fullt respektera om man helt enkelt tycker det är snyggare med platt, men undrar om det finns andra fördelar.
Håller delvis med. En tonfisk är ju helt omöjlig men Doxas glas är mer boxade än runda så iaf lite enklare att fota.Fruktansvärt mycket enklare att ta ett bra foto utan reflektioner på en klocka med platt glas Bara därför för min egen del
Fruktansvärt mycket enklare att ta ett bra foto utan reflektioner på en klocka med platt glas Bara därför för min egen del