Vilket är bäst?
Ett vitt tropic är magiskt på sommaren.
Men Isofrane sitter dock perfekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket är bäst?
Menar du att ljusgrått är vitt eller menar du att det finns Tropic i vitt?Ett vitt tropic är magiskt på sommaren.
Men Isofrane sitter dock perfekt.
Menar du att ljusgrått är vitt eller menar du att det finns Tropic i vitt?
Jag undrade bara. Jag skulle köpa ett original tropic vitt, men de hade inte det, ”bara” ljusgrått. Det finns säkert vitt men då är det pirat.Trodde ditt var vitt inte grått faktiskt. Men finns nog vitt också. looks can be deceiving.
Tror faktiskt att den säljer riktigt bra, ser riktigt många på InstafacetubeEn trevlig review av Sub 200. Snygga bilder också. Lite förvånande att man inte ser fler som köpt den. Fin design, väldigt rimligt pris och ett bra urverk.
https://www.ablogtowatch.com/watch-review-doxa-sub-200/
Jag är lite spekulant på en sån. Är det Doxas hemsida som gäller om man vill beställa och vet ni om det tillkommer moms?En trevlig review av Sub 200. Snygga bilder också. Lite förvånande att man inte ser fler som köpt den. Fin design, väldigt rimligt pris och ett bra urverk.
https://www.ablogtowatch.com/watch-review-doxa-sub-200/
Momsen var inräknad när jag beställde min 300 Carbon iaf.Jag är lite spekulant på en sån. Är det Doxas hemsida som gäller om man vill beställa och vet ni om det tillkommer moms?
Kanon, då känns 200T riktigt prisvärd tycker jag.Momsen var inräknad när jag beställde min 300 Carbon iaf.
Tycker också det och för 990€ med Bor länk så är det konkurrenskraftigt. Det lär nog bli en sådan framöver för min delKanon, då känns 200T riktigt prisvärd tycker jag.
Utan tvekan, riktigt bra pris för ett märke med så lång histora. Frågan är bara vad man ska välja för färg... Står mellan orange, gul eller mörkblå för min del.Tycker också det och för 990€ med Bor länk så är det konkurrenskraftigt. Det lär nog bli en sådan framöver för min del
Tack för länktipset! Jag lutar mest åt gult men den är slutsåld just nu.Riktigt svårt val faktiskt. Tycker att i denna recensionen ser man färgerna rätt bra och blå carribean på mig. Tror ändå att jag hade valt orange i sub 200
https://timeandtidewatches.com/in-depth-the-doxa-sub-200/
Orange och gult är riktigt roliga färgklickar. En mörkblå carribian är mer nedtonad och allround. Valet av färg får kanske bero lite på hur resten av samlingen ser ut. Det kan bara bli rätt, aldrig fel, tänker jag.Utan tvekan, riktigt bra pris för ett märke med så lång histora. Frågan är bara vad man ska välja för färg... Står mellan orange, gul eller mörkblå för min del.
Jag har inget som har så mycket färg förutom mina blåa Squale 1521/2002. Gul och orange har ju väldigt begränsad användningsområden men å andra sidan har jag andra klockor jag kan använda när det behöver vara mer diskret. Det känns helt rätt med en gul eller orange Doxa också, de ska ju lysa!Orange och gult är riktigt roliga färgklickar. En mörkblå carribian är mer nedtonad och allround. Valet av färg får kanske bero lite på hur resten av samlingen ser ut. Det kan bara bli rätt, aldrig fel, tänker jag.
Aquamariner är också trevligJag har inget som har så mycket färg förutom mina blåa Squale 1521/2002. Gul och orange har ju väldigt begränsad användningsområden men å andra sidan har jag andra klockor jag kan använda när det behöver vara mer diskret. Det känns helt rätt med en gul eller orange Doxa också, de ska ju lysa!
Den är absolut trevlig.Aquamariner är också trevlig
Jag är kluven till den. På vissa bilder ser den riktigt fin ut och andra så är den lite väl babyblå. Är det någon som sett den på riktigt som vet hur den ser ut?Aquamariner är också trevlig
Nej inte mer än på vissa bilder på nätet, men den bör motsvara @Scipio klocka i färgtonen.Jag är kluven till den. På vissa bilder ser den riktigt fin ut och andra så är den lite väl babyblå. Är det någon som sett den på riktigt som vet hur den ser ut?
Stämmer det så kan den definitivt bara en kandidat. Men jag behövde ju färre alternativ, inte fler!Nej inte mer än på vissa bilder på nätet, men den bör motsvara @Scipio klocka i färgtonen.
Jag har bara sett 300 Searambler i verkligheten så jag var inte så mycket att jämföra med men 200-serien har onekligen väldigt klara färger. Speciellt den gula, den verkligen lyser!Det skulle vara intressant att få se 200-serien mot de andra. Det ser ut om de inte sparat på färgpigmenten på 200-serien.
Det ser iaf ut som att 200 har ett högre glansvärde, men vad vet jag.Jag har bara sett 300 Searambler i verkligheten så jag var inte så mycket att jämföra med men 200-serien har onekligen väldigt klara färger. Speciellt den gula, den verkligen lyser!
Hej! Har en turtle och den nya sub300T och tycker doxan bärs klart mindre.Jag är intresserad av Sub 300 som är 43mm eller någon annan modell på 45mm hur den bärs. Provade igår King Turtle på 45mm med liknande mått som Doxa subarna och undrar om någon kan dela med sig erfarenhet av båda modellerna i jämförelse tack
Så Turtle motsvara mer en sub 1500 storleksmässigt? Hade varit trevligt och se en bild i jämförelse på din 300 och turtle om du har tidHej! Har en turtle och den nya sub300T och tycker doxan bärs klart mindre.