• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

928F713D-ED6C-4D80-8A59-8050AABBA0DA.jpeg
FB94CA71-3696-4373-8A4B-C0AD17642ACA.jpeg
89BFCD13-266D-49A7-AE7E-C8187C6A20F6.jpeg
9D73F1CD-16B3-401C-96B5-82C9EABDAD02.jpeg
Vilket är bäst?

Ett vitt tropic är magiskt på sommaren.
Men Isofrane sitter dock perfekt. :D

Tycker också det och för 990€ med Bor länk så är det konkurrenskraftigt. Det lär nog bli en sådan framöver för min del :)
Utan tvekan, riktigt bra pris för ett märke med så lång histora. :) Frågan är bara vad man ska välja för färg... :nailbiting: Står mellan orange, gul eller mörkblå för min del.

Utan tvekan, riktigt bra pris för ett märke med så lång histora. :) Frågan är bara vad man ska välja för färg... :nailbiting: Står mellan orange, gul eller mörkblå för min del.
Orange och gult är riktigt roliga färgklickar. En mörkblå carribian är mer nedtonad och allround. Valet av färg får kanske bero lite på hur resten av samlingen ser ut. Det kan bara bli rätt, aldrig fel, tänker jag.

Orange och gult är riktigt roliga färgklickar. En mörkblå carribian är mer nedtonad och allround. Valet av färg får kanske bero lite på hur resten av samlingen ser ut. Det kan bara bli rätt, aldrig fel, tänker jag.
Jag har inget som har så mycket färg förutom mina blåa Squale 1521/2002. Gul och orange har ju väldigt begränsad användningsområden men å andra sidan har jag andra klockor jag kan använda när det behöver vara mer diskret. Det känns helt rätt med en gul eller orange Doxa också, de ska ju lysa! :cool:

Jag har inget som har så mycket färg förutom mina blåa Squale 1521/2002. Gul och orange har ju väldigt begränsad användningsområden men å andra sidan har jag andra klockor jag kan använda när det behöver vara mer diskret. Det känns helt rätt med en gul eller orange Doxa också, de ska ju lysa! :cool:
Aquamariner är också trevlig :)

Det skulle vara intressant att få se 200-serien mot de andra. Det ser ut om de inte sparat på färgpigmenten på 200-serien.

Det skulle vara intressant att få se 200-serien mot de andra. Det ser ut om de inte sparat på färgpigmenten på 200-serien.
Jag har bara sett 300 Searambler i verkligheten så jag var inte så mycket att jämföra med men 200-serien har onekligen väldigt klara färger. Speciellt den gula, den verkligen lyser! :)

Jag är intresserad av Sub 300 som är 43mm eller någon annan modell på 45mm hur den bärs. Provade igår King Turtle på 45mm med liknande mått som Doxa subarna och undrar om någon kan dela med sig erfarenhet av båda modellerna i jämförelse tack :)

Jag är intresserad av Sub 300 som är 43mm eller någon annan modell på 45mm hur den bärs. Provade igår King Turtle på 45mm med liknande mått som Doxa subarna och undrar om någon kan dela med sig erfarenhet av båda modellerna i jämförelse tack :)
Hej! Har en turtle och den nya sub300T och tycker doxan bärs klart mindre.

Tillbaka
Topp