Den är riktigt härlig! Mellanbrorsan hälsar. Ha en fin fredag!Lillebrorsan är bra go ändå, trevlig fredag på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt härlig! Mellanbrorsan hälsar. Ha en fin fredag!Lillebrorsan är bra go ändå, trevlig fredag på er!
Bästa brorsorna, puss & kram!Den är riktigt härlig! Mellanbrorsan hälsar. Ha en fin fredag!
Den är riktigt härlig! Mellanbrorsan hälsar. Ha en fin fredag!
Ja, definitivt!Om det där är storebror måste den här vara Gudfadern.
Nu snackar vi!!Om det där är storebror måste den här vara Gudfadern.
Så jävla sugen på den där... är det någon som har en och kan dela med sig av intryck? Rätt stor vad jag förstått?
Om det där är storebror måste den här vara Gudfadern.
Haha. Ja tyvärr en ouppnåelig drömdinkaOtroligt från klocka!! Shit vad udda och coolt!
Började kolla c24, men hittade noll.
Nu har jag hittat, och jag kommer inte leta länge
https://www.hodinkee.com/articles/the-solid-gold-doxa-sub-200-t-graph-limited-edition
Lika bra det annars hade man kanske råkar gjort något dumt tänkte att den kanske inte skulle vara så kostsam, tänk vad fel man kan ha ibland...Haha. Ja tyvärr en ouppnåelig drömdinka
Nja, hade nog satsat graalpengen på SUB300 Professional HRV ändå, ETT känt exemplar känns spontant ganska graaligtOk, är inte insatt alls i Doxa men om det finns en graal, är det Gudfadern?
Nja, hade nog satsat graalpengen på SUB300 Professional HRV ändå, ETT känt exemplar känns spontant ganska graaligt
Det är lite som pilen i FedEx logon. När man sett det en gång så ser man det alltidKom precis hem efter en dag ute, och kollade ner. Vet inte om det var inbillning eller ej. Men den kändes onekligen mer orange.
Aha du tänker så du, men då kör vi på @RikNik förslag helt enkeltAha. Men den är vintage och en prototyp?
Jag tänkte mer på nån som varit i produktion.
Har precis fått hem gula såna (köpte båda nyanserna) och de verkar vara riktigt bra.Köpte lite sommarnytt gummi.
Säg vilken gula du gillar bäst. Jag köpte Isofrane turkos också. Stor prisskillnad.Har precis fått hem gula såna (köpte båda nyanserna) och de verkar vara riktigt bra.
Köper man dom från deras hemsida?Har precis fått hem gula såna (köpte båda nyanserna) och de verkar vara riktigt bra.
Ja, http://www.obrismorgan.comKöper man dom från deras hemsida?
Jag har inte testat dem på klockan än men spontant så är det ljusgula (lemon yellow) finast. Det andra är lite mer subtilt.Säg vilken gula du gillar bäst. Jag köpte Isofrane turkos också. Stor prisskillnad.
Vilket köpte jag?Jag har inte testat dem på klockan än men spontant så är det ljusgula (lemon yellow) finast. Det andra är lite mer subtilt.
Haha, det kan man fråga sig! Finns lemon yellow och warm yellow. Står det något på dem? Annars får du kolla bekräftelsemejlet.Vilket köpte jag?
Det var warm yellow.Haha, det kan man fråga sig! Finns lemon yellow och warm yellow. Står det något på dem? Annars får du kolla bekräftelsemejlet.