• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Lite fredagsmys med Sharkhunter på armen.
PSX_20200717_120904.jpg

Så sjukt bra den här länken är! :cool:
PSX_20200717_120948.jpg

Fick ett paket med en jäkligt suspekt avsändare idag... :wideyed: :D
PSX_20200717_151155.jpg

Men, vilket härligt innehåll i paketet! :cool:
PSX_20200717_151130.jpg

Ska bli riktigt kul läsning @Von! :happyhappy:
PSX_20200717_151109.jpg
Visst är den härlig?
Man är ingen sann entusiast om man inte har minst hundra SUBs varav en SUB 300 Professional HRV har jag lärt mig :woot:
Skämt åsido, blev så jäkla taggad så blev tvungen att åka ilfart ut till favvoklippan, bland krabbor och tång DOXA...belång :bored:
pqdvCRZ.jpg

51Q21Zm.jpg

Visst är den härlig?
Man är ingen sann entusiast om man inte har minst hundra SUBs varav en SUB 300 Professional HRV har jag lärt mig :woot:
Skämt åsido, blev så jäkla taggad så blev tvungen att åka ilfart ut till favvoklippan, bland krabbor och tång DOXA...belång :bored:
pqdvCRZ.jpg

51Q21Zm.jpg
Är väl ungefär det jag också har tagit med mig från de första femtio sidorna, haha. :D Jäklar vad härlig din SUB 200 ser ut och väldigt fina bilder! :happyhappy:

Är väl ungefär det jag också har tagit med mig från de första femtio sidorna, haha. :D Jäklar vad härlig din SUB 200 ser ut och väldigt fina bilder! :happyhappy:
Ja, man får väl försöka dra ut på det lite, mycket intressant läsning och ögongodis :happyhappy:
Den duger gott för mina behov, underbar under ytan också. Har ju bara min gamla mobil att fota med (än mindre en kompetent undervattenskamera) men tack!

Ja, man får väl försöka dra ut på det lite, mycket intressant läsning och ögongodis :happyhappy:
Den duger gott för mina behov, underbar under ytan också. Har ju bara min gamla mobil att fota med (än mindre en kompetent undervattenskamera) men tack!
Den tåls att läsas mer än en gång misstänker jag. Riktigt mysig! :D Bildkvalitet spelar mindre roll och du har verkligen lyckats fånga en härlig känsla i bilderna. :happyhappy:

Definitivt! Ska villigt erkänna att jag redan är inne på att gå vidare med mina PADI-kurser. Har redan open water advanced men med en Doxa på armen känns det lite mesigt. ;)

Najs bilder @Von och @MaBr, jag håller nästan med om Doxa och vara ”the real deal”, det känns som man måste leva upp till klockan i detta fall :)

Om man står på plats 1 i kön på en klocka, hur lång tid har man på sig att visa sig värdig? Rent hypotetiskt alltså...

Najs bilder @Von och @MaBr, jag håller nästan med om Doxa och vara ”the real deal”, det känns som man måste leva upp till klockan i detta fall :)

Om man står på plats 1 i kön på en klocka, hur lång tid har man på sig att visa sig värdig? Rent hypotetiskt alltså...
I detta fall råkar jag ju redan veta att du är fullvärdig på det mesta redan så behöver inte ens gå in på hypoteser hehe. Väntan kommer bli olidlig...tar mig friheten att svara för @MaBr också :D

Härligt! Har märkt att när man är ute i solen och ställer sig i skuggan så blir pluppen mer orange än vanligt pga lumen. Rätt coolt när man vet om det :)

Aha, får testa det idag och se. Rätt kul när man hittar nya saker. Som lumepluppen. :)

Den höll helt okej under natten också. Minns att jag såg en Divingstar Poseidon på WUS med som hade relumat tavlan och borstat BoR länken. Bra tryck i lumen efteråt. :D

Nej, ingen ISO 6425 på Doxa sub300, och kanske inte på några andra heller. När det gäller lumepluppen så har jag aldrig sett någon förklaring men de hade inte lumeplupp när de kom -67 och det har man hållt fast vid.
Med tanke på vad som framkommit under vår lumepluppsresearch så ska jag sluta uttala mig sådär ogrundat tvärsäker:D De kanske tom hade lume på bezel 1967?

Tillbaka
Topp