Ja fasen haha kan ju va bra o läsa rubrik innan man postar o inte halvaDoxa Doxa men inte Doxa SUB om du hänger med, inte så värst spännande skapelser i mitt tycke men det behöver som vanligt inte betyda ett skvatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja fasen haha kan ju va bra o läsa rubrik innan man postar o inte halvaDoxa Doxa men inte Doxa SUB om du hänger med, inte så värst spännande skapelser i mitt tycke men det behöver som vanligt inte betyda ett skvatt
Visst är den härlig?Fick ett paket med en jäkligt suspekt avsändare idag...
Men, vilket härligt innehåll i paketet!
Ska bli riktigt kul läsning @Von!
Är väl ungefär det jag också har tagit med mig från de första femtio sidorna, haha. Jäklar vad härlig din SUB 200 ser ut och väldigt fina bilder!Visst är den härlig?
Man är ingen sann entusiast om man inte har minst hundra SUBs varav en SUB 300 Professional HRV har jag lärt mig
Skämt åsido, blev så jäkla taggad så blev tvungen att åka ilfart ut till favvoklippan, bland krabbor och tång DOXA...belång
Ja, man får väl försöka dra ut på det lite, mycket intressant läsning och ögongodisÄr väl ungefär det jag också har tagit med mig från de första femtio sidorna, haha. Jäklar vad härlig din SUB 200 ser ut och väldigt fina bilder!
Den tåls att läsas mer än en gång misstänker jag. Riktigt mysig! Bildkvalitet spelar mindre roll och du har verkligen lyckats fånga en härlig känsla i bilderna.Ja, man får väl försöka dra ut på det lite, mycket intressant läsning och ögongodis
Den duger gott för mina behov, underbar under ytan också. Har ju bara min gamla mobil att fota med (än mindre en kompetent undervattenskamera) men tack!
Precis, och foton på använda klockor framförallt, inga trista produktbilder här inteDen tåls att läsas mer än en gång misstänker jag. Riktigt mysig! Bildkvalitet spelar mindre roll och du har verkligen lyckats fånga en härlig känsla i bilderna.
Nej, precis så det ska vara!Precis, och foton på använda klockor framförallt, inga trista produktbilder här inte
Precis, och foton på använda klockor framförallt, inga trista produktbilder här inte
Men du har fina bilder och din Doxa är också använd ju! Men håller med om bilderna i boken, det var helt rätt väg att gå.Edit: Oops, läste för fort, mins bilder suger Det är fotona i boken jag syftar på
Du är för snäll men visst ska en DOXA användas i sin rätta miljö (om man kan) tycker jag.Men du har fina bilder och din Doxa är också använd ju! Men håller med om bilderna i boken, det var helt rätt väg att gå.
Definitivt! Ska villigt erkänna att jag redan är inne på att gå vidare med mina PADI-kurser. Har redan open water advanced men med en Doxa på armen känns det lite mesigt.Du är för snäll men visst ska en DOXA användas i sin rätta miljö (om man kan) tycker jag.
Definitivt! Ska villigt erkänna att jag redan är inne på att gå vidare med mina PADI-kurser. Har redan open water advanced men med en Doxa på armen känns det lite mesigt.
I detta fall råkar jag ju redan veta att du är fullvärdig på det mesta redan så behöver inte ens gå in på hypoteser hehe. Väntan kommer bli olidlig...tar mig friheten att svara för @MaBr också
Det är färgad lume i den övre pluppen iaf på de nya.
Härligt! Har märkt att när man är ute i solen och ställer sig i skuggan så blir pluppen mer orange än vanligt pga lumen. Rätt coolt när man vet om detLämnade klockan under en lampa ett tag igår.
Visar sig att blacklung också har det.
Härligt! Har märkt att när man är ute i solen och ställer sig i skuggan så blir pluppen mer orange än vanligt pga lumen. Rätt coolt när man vet om det
Knappast svenska va? Norska eller danska väl?Rätt fränt med svensk reklam från den galna Aubreyperioden Undrar stilla var/vem som annonserat?
Ändra ju precis, bah! Koolt ändåKnappast svenska va? Norska eller danska väl?
Jepp, jäkligt fräsigt. Jag gillar verkligen den modellen också, ser stenhård ut!Ändra ju precis, bah! Koolt ändå
Speciell. Den senare 600T har ju lite underliga index på tavlan men boetterna är inte fel alltsåJepp, jäkligt fräsigt. Jag gillar verkligen den modellen också, ser stenhård ut!
Nej, de är verkligen inte fel. Får lite Squale-vibbar av dem.Speciell. Den senare 600T har ju lite underliga index på tavlan men boetterna är inte fel alltså
Med tanke på vad som framkommit under vår lumepluppsresearch så ska jag sluta uttala mig sådär ogrundat tvärsäker De kanske tom hade lume på bezel 1967?Nej, ingen ISO 6425 på Doxa sub300, och kanske inte på några andra heller. När det gäller lumepluppen så har jag aldrig sett någon förklaring men de hade inte lumeplupp när de kom -67 och det har man hållt fast vid.
Härligt! Har märkt att när man är ute i solen och ställer sig i skuggan så blir pluppen mer orange än vanligt pga lumen. Rätt coolt när man vet om det