Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här hade varit nåt att ha i samlingen!! Helt underbar ju! En fullset sharkhunter från 1971..
![]()
![]()
Nej, såg den på FB. Någon lycklig själ som precis köpt den.Till salu ngnstans?
Har ett par aom inte används om du är sugenDet här är min nya favorittråd. Funderar starkt på om man skulle byta ut Sinn U1:n mot en DOXA![]()
Har ett par aom inte används om du är sugen![]()
Det här är min nya favorittråd. Funderar starkt på om man skulle byta ut Sinn U1:n mot en DOXA![]()
Första bilden 750 pro
Bild 2 1200 pro samt 1000 Tusa
Sista bilden är egentligen "big no no" posta bilder innan man fått hem den
![]()
![]()
![]()
Var ju tvungen att fylleköpa den efter du tipsarJaaaaa! Tack! Härligt![]()
Var ju tvungen att fylleköpa den efter du tipsar![]()
Yea!!! Grattis Z!Så sant. Priset var mycket bra. Dock tycker jag 1000 sitter sämre på mig än 1200, fått för mig att det handlar om länken, inte klockan..??
Många goa modeller där!Första bilden 750 pro
Bild 2 1200 pro samt 1000 Tusa
Sista bilden är egentligen "big no no" posta bilder innan man fått hem den
![]()
![]()
![]()
Så sant. Priset var mycket bra. Dock tycker jag 1000 sitter sämre på mig än 1200, fått för mig att det handlar om länken, inte klockan..??
Hade inte du köpstopp?Måste tipsa om denna! Någon här måste klippa den ASAP innan det är för sent. Jag har nämligen köpstopp... och det är så jävla typiskt att klipp likt detta dyker upp då!
En SUB 1000T Military Sharkhunter till ett riktigt bra pris. Varit i kontakt med säljaren. Den är komplett med tub, cert och mejsel.
http://forums.watchuseek.com/f29/fs...opics/3670938?_k=zfhmri&nocache=1476534654835
Hade inte du köpstopp?
Risken är stor att mina 2 1000t kommer att lämna
Hehe det är ju ett underbart träsk med ett djup som bara blir djupare och djupare
Dyrare och dyrare*Hehe det är ju ett underbart träsk med ett djup som bara blir djupare och djupare
Dagens badklocka. Searambler Sub1200t.
![]()
Ja, alltså för en Sub300 reissue säljer gärna jag rättigheterna till Doxa ;-).Den där skulle Pete haft med i sin bok!