Stenhård!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhård!
QuartzStenhård!
Hård som Quartz
Hehe okej då! Ge mig en nice 300t pro US diver så är jag nöjd ett tagHård som Quartz
Ja riktigt fin present faktist! @Jaggis kanske är några som ligger dubbelt om man bokat både bok av dig och ny Sub?
Verkar som att boken det har snackats om tidigare i tråden kommer att skickas med reissuesubbarna, kul!
![]()
Nu finns det bilder på Searamblern!
![]()
Har du bokat en sharkhunter?Väntar spänt på att den svarta Sharkien ska dyka upp här snart!
Men att Maro's COSC Sharkie ligger osåld till det priset är galet. Vart är världen på väg?
Har du bokat en sharkhunter?
Den där är jävligt bra!!!!Nu finns det bilder på Searamblern!
![]()
"Som naturligtvis är totalt osäljbart" haha du har bara en klocka som är osäljbar!Får lite ångest nu. Den där Sea-Ramblern vill jag ha... Istället så har jag köpt på mig ett annat objekt som naturligtvis är totalt osäljbart...
"Som naturligtvis är totalt osäljbart" haha du har bara en klocka som är osäljbar!
Som du inte får sälja! CWC självklart! Allt annat säljsVilken tänker du på då? Menar du som jag inte får sälja eller som ingen vill köpa?
Som du inte får sälja! CWC självklart! Allt annat säljs
Jo det brukar väl vara så, får hålla huvudet kallt!Du kommer säkert att hitta den senare till ett lägre pris också.
Jag tror inte att de kommer att sälja slut på alla 3 x 300 så snabbt som alla tror. Det är ganska mycket pengar för en "udda" klocka, blir nog bara de frälsta som köper den direkt.
Så är det säkert, men samtidigt så höjs väl priset när preorder stängs? Det är ju många att sälja men alla behöver ju inte säljas innan den släpps.Du kommer säkert att hitta den senare till ett lägre pris också.
Jag tror inte att de kommer att sälja slut på alla 3 x 300 så snabbt som alla tror. Det är ganska mycket pengar för en "udda" klocka, blir nog bara de frälsta som köper den direkt.
Jepp, priset höjs med 500 USD.Så är det säkert, men samtidigt så höjs väl priset när preorder stängs? Det är ju många att sälja men alla behöver ju inte säljas innan den släpps.
Jag tror vi kommer att se en prissänkning ganska snabbt. Kolla inderas shop idag, rea på ganska många modeller.Jepp, priset höjs med 500 USD.
Men vågar man riskera att behöva leva ett liv utan en Searambler?Jag tror vi kommer att se en prissänkning ganska snabbt. Kolla inderas shop idag, rea på ganska många modeller.
Men vågar man riskera att behöva leva ett liv utan en Searambler?![]()
Låter som det blir en beställning på en Searambler också...Men vågar man riskera att behöva leva ett liv utan en Searambler?![]()
Hehe vi får se, jag är på men spargrisen har vetorätt...Låter som det blir en beställning på en Searambler också...