• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Och så en arkivbild på det, bara för att den här fortfarande är fantastiskt bra trots vad som må hända bakom spakarna
Ja, det er jo slik at jeg synes selve klokken (300T) er fantastisk både i design og komfort. :)

Har du sett om någon har professional på nya claspen? Tänker då har man ju 100% bevis för att det dem säger är en lögn.
Ja, jeg la ved bilder i min mail og jeg henviste også til bildet av ny clasp på Professional tatt av @hammermountain i denne reviewen: https://www.scottishwatches.co.uk/2...oxa-sub-300t-professional-is-like-lip-repair/ Så 100% bevis fikk de.

Her er bildet som beviser det:

Capture20.jpg

Ja Loevhagen det är svårt att förstå att de inte bara byter ut länken. Kalla det goodwill eller vad som helst
Ja, goodwill de utviste var å tilby meg å kjøpe en ny clasp for 290EUR. Kommer ikke til å kjøpe ny clasp, for å si det sånn. ;)

Senast ändrad:
Av og til må man ha to tanker i hodet for å forstå hva man liker. Selv om min personlige erfaring er at Doxa kundetjeneste er skitt og ledelsen trolig likedan når det gjelder evne til å ta kunder på alvor, så foretrekker jeg mine to Doxa Sub fremfor en klassisk Sub (Kermit med sort insert).

Jeg liker med andre ord klokkene, men avskyr selskapet som lager dem. :rolleyes:

Rolexen ble lagt tilbake etter kun noen få minutter på armen, da 300T gir en langt bedre godfølelse på armen.

Kommer jeg til å kjøpe mer fra Doxa? Nei - men elsker de to jeg allerede har.

33e8d332-5179-411f-b6d1-a8660546c504-png.1593926

Hej allihopa,
Har funderat ett tag på att köpa en ny DOXA 300t searambler men har förstått att köpa från Doxas egna hemsida kan vara lite knepigt?
Är det någon här som har andra tips på vart man kan beställa från?

Var nere på stranden med familjen idag. Blåste nästan storm men det var ändå massor med både vind- och kite-surfare ute. Galningar...
DSCF3778.jpg

DSCF3748.jpg

DSCF3755.jpg

Som vanligt så kom man hem med en full påse med plast som samlades ihop längs med vattnet... 😟
DSCF3817.jpg
Jag gillar att visarna på din modell ger ett lite "knubbigare" intryck! Det är väl för att de inte har den svarta färgen längs kanterna eftersom det inte skulle funka mot den svarta tavlan. Tycker den designen ser bättre ut än den den nuvarande 300/300T. Börjar också mer uppskatta att alla visarna har samma färg - normalt älskar jag röda/oranga-minutvisare, men det ger ett visst lugn när allt har samma stuk.

Den nuvarande varianten som är mest i närheten avseende intrycket av visarnas bredd är nog Caribbean eller Sharkhunter
DOXA_SUB_300_821_10_201_10_1651x1800[1].jpg

Jag lurar ju på att köpa en Doxa tlll, men det känns nästan omöjligt att bestämma sig för modell och färg.

Tillbaka
Topp