Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Många Doxa till salu på sälj forumet nu!
Är la kanske en sommarklocka för många
Många? Jag hittar typ två? Iofs rätt många jämfört med hur det brukar se utMånga Doxa till salu på sälj forumet nu!
I mars/april är det bristvara igen. Samma varje årMånga Doxa till salu på sälj forumet nu!
3
Många? Jag hittar typ två? Iofs rätt många jämfört med hur det brukar se ut
- DrömDoxan, så där skall det se ut!
Tackar! Håller med dig. Hade en 300t tidigare men den här är konstigt nog ett strå vassare.- DrömDoxan, så där skall det se ut!
Den är så fin den därFuskar med en bild från gårdagen eftersom dagsljuset lyser med sin frånvaro idag. Dock piggar en orange urtavla upp rejält.
Nu återstår bara frågorna;
300 eller 300T?
Aquamarine eller Searambler?
Var köper man egentligen Doxa Sub bäst i eller till Sverige?
Vilken skönhet! Var det den som låg på köp&sälj här på forumet? Snyggt fotat också.Lite nygammalt
Tackar! Stämmer bra det Sjukt att den inte sålts tidigare, speciellt med tanke på att det är en med feltryckt tavla!Vilken skönhet! Var det den som låg på köp&sälj här på forumet? Snyggt fotat också.
Tackar! Stämmer bra det Sjukt att den inte sålts tidigare, speciellt med tanke på att det är en med feltryckt tavla!
Kul! Vart har Ur-300: orna tagit vägen, eller har du dem kvar?Kul, feltrycket gör allt! Plockade hem den till Sverige från Schweiz i början av 2017.. Hade en fin näve Doxor ett tag...
En Searambler sålde jag till James Lamdin på Analog Shift. Man känner ju till att han har en gedigen samling Doxa (Bland annat en original black-lung) men min uppfattning är att han smyger en del med sina klockor... Just det exemplaret jag sålde har jag aldrig sett på bild från honom, och han hävdade åtminstone att den skulle till sin privata samling...Kul! Vart har Ur-300: orna tagit vägen, eller har du dem kvar?
Bra att se att du har kvar ett par godbitar. Gillar no-lume sekundvisaren på searamblernEn Searambler sålde jag till James Lamdin på Analog Shift. Man känner ju till att han har en gedigen samling Doxa (Bland annat en original black-lung) men min uppfattning är att han smyger en del med sina klockor... Just det exemplaret jag sålde har jag aldrig sett på bild från honom, och han hävdade åtminstone att den skulle till sin privata samling...
Den nya professionalen tror jag fortfarande finns här på KS, den andra Searamblern på länk har jag kvar tillsammans med min Poseidon.
Bra att se att du har kvar ett par godbitar. Gillar no-lume sekundvisaren på searamblern
Den "nya" är kvarEn Searambler sålde jag till James Lamdin på Analog Shift. Man känner ju till att han har en gedigen samling Doxa (Bland annat en original black-lung) men min uppfattning är att han smyger en del med sina klockor... Just det exemplaret jag sålde har jag aldrig sett på bild från honom, och han hävdade åtminstone att den skulle till sin privata samling...
Den nya professionalen tror jag fortfarande finns här på KS, den andra Searamblern på länk har jag kvar tillsammans med min Poseidon.