Hemmafixarklockan tillika nyårsklockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ångrat att jag sålde min sedan dag ett... sjukt fin!Hemmafixarklockan tillika nyårsklockan.
Korrekt, hemsidan som gäller. Inget påslag kommer då de skickar från Tyskland. Moms är inräknat i priset.Om man ska köpa en doxa, är det då direkt från doxa:s hemsida man gör det bäst? Har förstått att det inte tillkommer något momspåslag även fast det är Schweiz-lokaliserat? Eller är jag fel ute?
Tack för tydligt svar!Korrekt, hemsidan som gäller. Inget påslag kommer då de skickar från Tyskland. Moms är inräknat i priset.
Har du fått någon info hur lång tid det kommer ta? Min fick också åka tillbaka idag då lysmassan inte var centrerad :/Passade också bra på nato! Längtar efter min (gula), som är tillbaka för byte av tavlan.
Grattis! Min har varit på konstant sedan jag fick hem den. Nästan OWG material. Dessvärre var lysmassan inte centrerad så fick skickas tillbaka för åtgärd. Det ser nästan ut som om du har samma problem med din, att "crosshair" inte är centrerad när man tittar mot lysmassan.Jag gör comeback i tråden med denna
Den är nu skickad från Tyskland så den borde komma hit inom någon dag. Kändes snabbt av dem med tanke på att det varit julhelg.Har du fått någon info hur lång tid det kommer ta? Min fick också åka tillbaka idag då lysmassan inte var centrerad :/
Grattis! Min har varit på konstant sedan jag fick hem den. Nästan OWG material. Dessvärre var lysmassan inte centrerad så fick skickas tillbaka för åtgärd. Det ser nästan ut som om du har samma problem med din, att "crosshair" inte är centrerad när man tittar mot lysmassan.
Tycker DOXA haft tveksam QC på sistone. Dock har deras CS varit väldigt bra.
Syns rätt bra på denna bilden. Lysamassan ligger lite för mycket åt höger.
Synd bara att det är 10-12% dyrare att köpa av dem istället för att beställa på nätet men helt klart trevligt att man kan klämma på dem i butik. Köpte för övrigt min Doxa 1200T från Fredmans, trögaste affären jag någonsin gjort.Såg att Fredmans UR nu saluför DOXA. Då kan man äntligen "känna och klämma" inför ett köp.
Såg det. Förmodar att de bör kunna matcha DOXAs pris. Om inte så lär de inte bli långvariga med varumärket.Synd bara att det är 10-12% dyrare att köpa av dem istället för att beställa på nätet men helt klart trevligt att man kan klämma på dem i butik. Köpte för övrigt min Doxa 1200T från Fredmans, trögaste affären jag någonsin gjort.
Man kan inte äga en Doxa utan att också ha ett Isofrane eller åtminstone ett Borealis i lådan. Snygga och fyller upp bra vid boetten.Från tidigare idag. Fasen vad bra den kommer göra sig till sommaren.. Vad har ni för tips på band förövrigt?
Kan tycka de fyller upp väl bra på en 300 - mer lämpade för en 300T. Men helt klart en smaksak.Man kan inte äga en Doxa utan att också ha ett Isofrane eller åtminstone ett Borealis i lådan. Snygga och fyller upp bra vid boetten.
Erikas MN-band är inte helt fel.Från tidigare idag. Fasen vad bra den kommer göra sig till sommaren.. Vad har ni för tips på band förövrigt?
Jag skulle rekommendera ”Tropic Sport” gör sig som fasen på Doxan! Även Isofrane passar utmärkt!Från tidigare idag. Fasen vad bra den kommer göra sig till sommaren.. Vad har ni för tips på band förövrigt?
Från tidigare idag. Fasen vad bra den kommer göra sig till sommaren.. Vad har ni för tips på band förövrigt?
Man kan inte äga en Doxa utan att också ha ett Isofrane eller åtminstone ett Borealis i lådan. Snygga och fyller upp bra vid boetten.
Erikas MN-band är inte helt fel.
Jag skulle rekommendera ”Tropic Sport” gör sig som fasen på Doxan! Även Isofrane passar utmärkt!
(Nu ska det erkännas att dessa är båda billiga CNS-kopior)
Ett bra budgetalternativ kan vara Bonetto 285 eller 295. Det senare är riktigt tunt och bekvämt på en 300.
Här är min 600T på 285. Det finns få band som känns så mycket dykverktyg som Bonetto 285.
Många bra tips här! Jag slänger in det här bandet från Tid&Ting som jag tycker är riktigt bra på SUB 300.Från tidigare idag. Fasen vad bra den kommer göra sig till sommaren.. Vad har ni för tips på band förövrigt?
Kan fixa bild på 300 Pro på Bonetto 295 senare när barnen somnat.Wow, tack hörni! Härliga variationer som ger skön tool-känsla, uppskattat som tusan. Ska kika närmare på dessa och se vad det kan bli Kör ju vintage Tropic men det är aningen tunt för att orka bära upp boetten, och klockan hamnar lite så där på sniskan
Gärna! Undra om jag inte haft ett sånt gummi förut.. Är isåfall spårlöst försvunnetKan fixa bild på 300 Pro på Bonetto 295 senare när barnen somnat.
Gärna! Undra om jag inte haft ett sånt gummi förut.. Är isåfall spårlöst försvunnet