• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Skönt med lite sol :)
20211225_123627.jpg

Hej på er,

skulle behöva lite hjälp med prissättning av detta gummi till SUB 300. Testat vid två tillfällen, därav nära på helt nytt. Har skurits så att det passar handleder på 19cm utan att använda förlängningen i låset så även större fungerar kanon. Går såklart att korta mer.

Nypris med viklås: 440€
Vad är rimligt att ta betalt?
20211226_223501.jpg

Oooh! Vart har du hittat det där bandet? Skulle haft ett sånt till min :)
Det är detta. Jag verkade dock knipa det sista i PVD.

fanns dock med stål hårdvara kvar.

Hur var det med Aquadive bathysphere GMT? Kom den modellen redan 2013 typ? Var den tjockare än modellerna som säljs nu? Ngt annat som skiljer batcharna åt? Annat verk, soprod? Ska vara ETA men tycker bilden ser ut som soprod. @MaBr har du koll?
AQUADIVE+BS100+GMT+ETA+2893-2.JPG

Edit: hittade lite info här. Fanns med två verk? https://www.watchuseek.com/threads/baselworld-2013-bathyscaphe-100gmt.852668/
Jag vet inte vilket år modellen kom men jag vet att det finns två boetter. Den äldre är tjockare och har HRV. Vet inte hur det är med urverken men min har i alla fall ETA enligt spec, har inte öppnat och kollat.

Dåligt med drag i tråden! Alla färgglada dykare verkar ha gått i ide. Mindre färgglad men trevlig oavsett, oerhört nöjd med 600T. Gör sig bra på länken men kanske ännu bättre på band av olika slag. Tycker länken äter upp lite av boettens fina linjer som blir mer framträdande på band.
20220105_125715-01.jpeg

Tillbaka
Topp