• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

cjperry

Audemars
2-Faktor
Snackat lite med en kille som har nära kontakt med Doxa. Han vet vad som ska släppas senare i sommar och rekommenderade att spara pengarna fram tills dess, för det skulle vara något riktigt bra!

Han kunde inte säga vad, men 300 i keramik verkar det inte vara och inte heller 300 i titan eller en 200 T-Graph.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Snackat lite med en kille som har nära kontakt med Doxa. Han vet vad som ska släppas senare i sommar och rekommenderade att spara pengarna fram tills dess, för det skulle vara något riktigt bra!

Han kunde inte säga vad, men 300 i keramik verkar det inte vara och inte heller 300 i titan eller en 200 T-Graph.
GMT eller Army i stål är mina gissningar just nu men det kan bli något helt annat. Ska bli kul att se!
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Synchron Military 🪖
IMG_20220719_121513.jpg
 

anikireborn

Breitling
Snackat lite med en kille som har nära kontakt med Doxa. Han vet vad som ska släppas senare i sommar och rekommenderade att spara pengarna fram tills dess, för det skulle vara något riktigt bra!

Han kunde inte säga vad, men 300 i keramik verkar det inte vara och inte heller 300 i titan eller en 200 T-Graph.
Alternativt ny färg (trend-grön) på 200, 300 o 600T
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
De gjorde en under Marei-eran. Snygga men en del missar på dem också. Varför är halvdygnet från 05:30-17:30 t.ex..? Sen är jag inget fan av den dubbla 24h-skalan, det har räckt med den på den inre vridringen.
fc5b4973b7b29301633357e396789f5f.jpg
Frän! Tack för bild. Jag håller nog ändå mina tummar för en Army i stål 😁
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Undrar hur mycket extra man skulle få betala för en i titan i så fall? Var väl typ 4K extra för den du har men den är ju LE också. 🤔
Skulle gissa mellan stål och carbon. Så typ €3000. Tror dock inte att titan är tillräckligt efterfrågat för det priset, då hade nog dem allra flesta valt stål.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Skulle gissa mellan stål och carbon. Så typ €3000. Tror dock inte att titan är tillräckligt efterfrågat för det priset, då hade nog dem allra flesta valt stål.
Ja, det är alldeles för mycket. 3-4K extra så hade jag kunnat tänka sig titan men absolut inte mer än så.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Njuter av kvällssolen och värmen.
Har under dagen färdigställt odlingsbänken för sambons tomatplantor. Blev tillsammans med trappan ett avslut på förra säsongens altanbygge.
20220721_185228.jpg
20220721_185301.jpg
20220721_185550.jpg

Och nu går klockan rätt, även om datumet är fel. Men det är långt kvar till mitten av augusti, det är jag i a f säker på!
 
Topp