Gentle_Giant
Silver
Hittade den för ett tag sedan på facebook tror jag, bildsökte precis och den fanns lite här och var, bland annat på Doxa EUs hemsida. Den bästa upplösningen är nog här.Wow! Ja, var hittar man den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade den för ett tag sedan på facebook tror jag, bildsökte precis och den fanns lite här och var, bland annat på Doxa EUs hemsida. Den bästa upplösningen är nog här.Wow! Ja, var hittar man den?
Massor med tips men tror jag låter bli, alla ansikten är så olika. Passform är dock det viktigaste så se till att testa ordentligt i butik innan köp. Dyrt behöver inte vara bäst på något vis, till skillnad mot många andra prylar.Snorkling. Må få kjøpt en ordentlig maske. Noen tips?
Den funkar året omInte dum sommarklocka alls.
Maske: Glemte å si at jeg trenger tips til maske med styrke (for å slippe linser).Massor med tips men tror jag låter bli, alla ansikten är så olika. Passform är dock det viktigaste så se till att testa ordentligt i butik innan köp. Dyrt behöver inte vara bäst på något vis, till skillnad mot många andra prylar.
Hyfsat klart vatten där du, blev inte alls sugen att hoppa i!
Ah, men då ska du köra på klassiska Aqualung Look tycker jag. Finns massor av linser till just denMaske: Glemte å si at jeg trenger tips til maske med styrke (for å slippe linser).
Vann: På Kypros.
Kypros (NOR) = Cyprus (ENG) = Cypern.Ah, men då ska du köra på klassiska Aqualung Look tycker jag. Finns massor av linser till just den
Dum fråga men Kypros, är det Cypern eller?
Jag skulle gissa att det kommer en 300 i keramik efter Armyn. En T Graph eller 300 i titan vore dock superduper!Någon som har spekulation om vad de kommer att släppa på Geneva Watch Days nu i augusti?
300/300T i titan?
Ny färg?
Icke-limiterad 200 T-graph?
Icke-limiterad army?
Ny modell?
Ingen aning faktiskt men som du skriver hade T-graph och Army som icke-limiterade varit jäkligt najs. Då dessutom med lägre prislappNågon som har spekulation om vad de kommer att släppa på Geneva Watch Days nu i augusti?
300/300T i titan?
Ny färg?
Icke-limiterad army?
Ny modell?
Någon som har spekulation om vad de kommer att släppa på Geneva Watch Days nu i augusti?
300/300T i titan?
Ny färg?
Icke-limiterad army?
Ny modell?
Skulle jag köpa direkt! Hoppas på en PVD stålEn icke-ltd Army skulle jag gissa på.
Gula färgen på bandet var perfekt match mot urtavlanLandade in hemma ganska sent igår kväll efter en veckas roadtrip med familjen. Kul när det ligger ett litet isofrane i lådan och bara väntar. Första intrycket är att det är mycket behagligt att bära, och väldigt somrigt! Bara haft det på någon minut så för tidigt att ge en 100% recension, men som sagt. Första intrycket är
Ett stort tack till @MaBr för rabattkoden, och ett tack till @rambo_amadeus för uppmärksammandet på att det fanns band kvar med svart spänne vilket jag missade
Ja, Halmstad Urmakeri men vad jag vet så har de bara tråkiga Asien-Doxor och inget från SUB-serien.Befinner mig i Halmstad några dagar, var det så att det fanns en Doxa ad här?
Ok, gick förbi där idag men såg att de hade semesterstängt hela nästa vecka men lika så bra då.Ja, Halmstad Urmakeri men vad jag vet så har de bara tråkiga Asien-Doxor och inget från SUB-serien.
Åh, fan. Jag stötte också på asien Doxor hos en liten urmakare här i Stockholm härom veckan och trodde det var en engångsföreteelse, men det kanske finns en svensk distributör för dem då.Ja, Halmstad Urmakeri men vad jag vet så har de bara tråkiga Asien-Doxor och inget från SUB-serien.