• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

fc2

Rolex
Stort tack för svar! Kul att höra. Underbar design. Är inne på gul eller turkos med gummistronk.
Du kommer inte ångra dig. Tycker det är en grym klocka för 10k. Provade aldrig gummit men armbandet är väl helt ok om än kanske klockans svagaste punkt. Ska själv byta till NATO, mest för att jag gillar den typen av band.

Gul är bäst enligt mig. Turkos bör du se IRL för den är lite väl mycket... leksak för min smak. Men helt rätt att välja färgglatt.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Strandklocka idag fick bli Synchron. 😊
PSX_20220804_202330.jpg
 

hiboy

Omega
Jag har nyligen fått upp ögonen för doxas klockor. Man blir imponerad av dess historia och inverkan på dykarklocksutvecklingen. Då jag redan har några dykare så siktade jag in mig på en trevlig sommardykare i sub200 serien. Hittade en återförsäljare i tyskland för någon vecka när vi var ute och åkte. Så efter lite klämmande så gick jag all in och slog till på denna. Är nöjd med kvaliten och utförandet med tanke på priset. Även sub600 var trevligt och är kanske ett ännu bättre alternativ då gummibandet och spännet är några snäpp upp mot 200:an. Men men man kan alldid köpa fler. Premiärbadni g idag i alla fall.
3B79BF4D-96C5-41D4-8C87-7E90B9BB30A3.jpeg
 

fc2

Rolex
Jag har nyligen fått upp ögonen för doxas klockor. Man blir imponerad av dess historia och inverkan på dykarklocksutvecklingen. Då jag redan har några dykare så siktade jag in mig på en trevlig sommardykare i sub200 serien. Hittade en återförsäljare i tyskland för någon vecka när vi var ute och åkte. Så efter lite klämmande så gick jag all in och slog till på denna. Är nöjd med kvaliten och utförandet med tanke på priset. Även sub600 var trevligt och är kanske ett ännu bättre alternativ då gummibandet och spännet är några snäpp upp mot 200:an. Men men man kan alldid köpa fler. Premiärbadni g idag i alla fall.
3B79BF4D-96C5-41D4-8C87-7E90B9BB30A3.jpeg
Kul med en till med en 200. Min gula syns några posts upp i tråden. DOXA:s kanske mest underskattade modell. Jag är iaf helt såld på den, grym kvalitet, bra storlek och rolig. Precis som du tycker jag 600 är snäppet mer prisvärd.

Gillar att du slog till på en rolig färg.
 

hiboy

Omega
Kul med en till med en 200. Min gula syns några posts upp i tråden. DOXA:s kanske mest underskattade modell. Jag är iaf helt såld på den, grym kvalitet, bra storlek och rolig. Precis som du tycker jag 600 är snäppet mer prisvärd.

Gillar att du slog till på en rolig färg
Kul med en till med en 200. Min gula syns några posts upp i tråden. DOXA:s kanske mest underskattade modell. Jag är iaf helt såld på den, grym kvalitet, bra storlek och rolig. Precis som du tycker jag 600 är snäppet mer prisvärd.

Gillar att du slog till på en rolig färg.
Kul med en till med en 200. Min gula syns några posts upp i tråden. DOXA:s kanske mest underskattade modell. Jag är iaf helt såld på den, grym kvalitet, bra storlek och rolig. Precis som du tycker jag 600 är snäppet mer prisvärd.

Gillar att du slog till på en rolig färg.
Kan inte annat än hålla med. Gillar de har en ganska lång gänga på kronan samt att de kostat på tavlan med applicerade index. Den gula är inte fel och jag tycker den ser bättre ut i verkligheten än på bild, hade bara 600 som gul i affären, så man behöver nästan ha alla varianterna framför sig.
 
  • Like
Reactions: fc2
Topp