De är inte släppta ännu. Dessa råkade bli ”läckta”. Tror de släpps nästa veckaHittar inte på deras hemsida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är inte släppta ännu. Dessa råkade bli ”läckta”. Tror de släpps nästa veckaHittar inte på deras hemsida?
Håller med till 50%. Jag har inget emot den första utsvängningen vid boettsidan, men skulle också gärna se den smalna av ned mot 16mm innan spännet.Jag känner mig fortfarande glad för min Synchron
Fattar inte varför Doxa envisas med att göra länken bredare än 20mm mot boetten. Hade varit snyggare om den va 20mm och smalnade ner till typ 16mm vid spännet tycker jag. Fler som håller med kanske?
På Måndag släpps denDe är inte släppta ännu. Dessa råkade bli ”läckta”. Tror de släpps nästa vecka
Tycker att Synchrons off-white-tavla är snyggare men ändå ett bra släpp. Hoppas att den där som ser grön ut med vridring i brons bara är en dålig bild för den är inte snygg. Undrar vad den kommer att kosta i EU?Såg detta i Doxa-gruppen på fb. Intressant, klart dyrare än synchron. Verkar vara 300T men med annan tavla och bezel. Om så fallet så är Synchron bättre.
![]()
![]()
Håller med! Hade nog varit snyggare om hela klockan var i bronz.Tycker att Synchrons off-white-tavla är snyggare men ändå ett bra släpp. Hoppas att den där som ser grön ut med vridring i brons bara är en dålig bild för den är inte snygg. Undrar vad den kommer att kosta i EU?![]()
Ja, two-tone (oavsett om det är brons eller guld) hör inte hemma på Doxa tycker jag. Hade jag inte redan haft en Synchron så hade jag definitivt varit spekulant på stålversionen i alla fall.Håller med! Hade nog varit snyggare om hela klockan var i bronz.
Håller med, 100%. Jag har hoppats på en Army i stål och tycker att den ser riktigt schysst ut. Definitivt spekulant!Ja, two-tone (oavsett om det är brons eller guld) hör inte hemma på Doxa tycker jag. Hade jag inte redan haft en Synchron så hade jag definitivt varit spekulant på stålversionen i alla fall.![]()
På bilden ser det som ut som att siffrorna på bezelen kan vara lumade då de har samma nyans som triangeln kl 12. Kanske är så även på den Army som är limited?En stulen skärmdump:
![]()
Tycker att Synchrons off-white-tavla är snyggare men ändå ett bra släpp. Hoppas att den där som ser grön ut med vridring i brons bara är en dålig bild för den är inte snygg. Undrar vad den kommer att kosta i EU?![]()
Vet inte hur den limiterade var, men du har säkert rätt om den här. Syncron's hade det och Maranez-kopian med tror jag så skulle väl kännas skumt om "originalet" inte mäktade det också.På bilden ser det som ut som att siffrorna på bezelen kan vara lumade då de har samma nyans som triangeln kl 12. Kanske är så även på den Army som är limited?
Undrar hur de försvarat den prisökningen, är ju 10% mer än en vanligt 300T. Eller så kommer det snart en ökning på de andra också.Ser man på 300T idag så verkar de köra 1:1 mellan euro och dollar. Så det blir nog €2090.
Lume i bezelnUndrar hur de försvarat den prisökningen, är ju 10% mer än en vanligt 300T. Eller så kommer det snart en ökning på de andra också.
Funkar svinbra! Min är dock i titan.Till alla er med 600T, hur tror ni den skulle kännas på NATO? Eftersom det är en rätt tung pjäs så kan sådana bli lite topptunga utan armband.
Är riktigt sugen på en 600 men ogillar länk och föredrar NATO.
Ja, gissar att det är ganska stor skillnad i vikt? Tror vi DOXA släpper en standard-600 i titan?Funkar svinbra! Min är dock i titan.
![]()
Knappt 50% lägre vikt. Nej, tror inte 600 kommer i titan igen tyvärr.Ja, gissar att det är ganska stor skillnad i vikt? Tror vi DOXA släpper en standard-600 i titan?
Ok, tack för svar.Knappt 50% lägre vikt. Nej, tror inte 600 kommer i titan igen tyvärr.
Den gröna ser ut att ha en vridring i guld!?
Vridning i mässing (edit: brons) enligt hemsidan. 200€ dyrare än stålmodellen. Bägge med keramiska inserts. Grönt på grönt var ball!Den gröna ser ut att ha en vridring i guld!?
Imho är den gröna på grönt gummi bäst av ovan konfigurationer.
2K extra för mässing..? Det är ju ett rövarpris. Är inget fan av det men den skulle kunna bli cool när den fått lite patina. Håller med om att grönt band till det gröna vridringsinlägget var snyggt! Intressant att det är keramiskt och inte safir som på Synchron, ska bli intressant att se hur det ser ut på riktiga bilder.Vridning i mässing enligt hemsidan. 200€ dyrare än stålmodellen. Bägge med keramiska inserts. Grönt på grönt var ball!
Det tog sin lilla tid för Doxa att svara på Synchrons kupp. Lite fantasilöst att de hakar på den gröna hypen. Sist på bollen känsla.
Ohh, det verkar vara en helt ny boett! 11,95mm tjock istället för 13,65mm som 300T. I alla fall om man ska tro hemsidan.
Man får nog vara glad att dom inte hakade på turkoshypen också.Det tog sin lilla tid för Doxa att svara på Synchrons kupp. Lite fantasilöst att de hakar på den gröna hypen. Sist på bollen känsla.
Mjo, men också bara 300m WR. Inte för att nån behöver mer, men ändå.Ohh, det verkar vara en helt ny boett! 11,95mm tjock istället för 13,65mm som 300T. I alla fall om man ska tro hemsidan.![]()