Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt ballTroligtvis den bästa dykare jag ägt.
Jag köpte min i UK. Gick inte handla från Sverige utan fick köpa över disk till slut.Någon som kan tipsa på vart man kan hitta en Doxa seafoam?
Magisk!Sharkhunter Aqualung
Riktigt cool smått brutal dykare som får mycket annat att kännas lite vanilj.Sharkhunter Aqualung
Eller en GMT på 200T eller 300T.Hoppas att Doxa släpper icke limiterad T.Graph i vår, men det känns inte så troligt... En gul vore inte helt dumt
Jättepartisk såklart, men finns en vanlig 300 Pro till salu här som inte kommer behöva service typ imorgonNågon som vet om den här stannade kvar på forumet?
Avslutad - Doxa Sub 300 Professional 50th Anniversary
Hej KS! Up for grabs är en riktigt fin Doxa Sub 300 Professional 50th Anniversary, som förtjänar mer uppmärksamhet. Den har proportionerna från gårdagen, i en modern och badvänlig tappning, limiterad till endast 300 exemplar. Salt som få. 42, 5 mm 12,4 mm tjock (väldigt låg profil då det...klocksnack.se
Hoppas verkligen att den är det.Någon som vet om den här stannade kvar på forumet?
Avslutad - Doxa Sub 300 Professional 50th Anniversary
Hej KS! Up for grabs är en riktigt fin Doxa Sub 300 Professional 50th Anniversary, som förtjänar mer uppmärksamhet. Den har proportionerna från gårdagen, i en modern och badvänlig tappning, limiterad till endast 300 exemplar. Salt som få. 42, 5 mm 12,4 mm tjock (väldigt låg profil då det...klocksnack.se
Jättepartisk såklart, men finns en vanlig 300 Pro till salu här som inte kommer behöva service typ imorgon
Nej, men jag vet att den såldes i ytterligare ett led sen!Hoppas verkligen att den är det.
Frågat köparen?
Och 12 tjock. Inte alls dumt. Synd att det är en heliumventil och inte chronograffunktionen från "storebror"!
Spännande! Blir svår att motstå om priset är ok. Inget stort fan av heliumventiler dock. En 40mm variant med quartz-verk med centrumminutchrono hade varit något.
Ser riktigt bra ut! Kul att de släpper en i mindre storlek också, H1 var lite för stor för min smak. Finns en risk att man får sälja av lite för att plocka hem en sån här.
Det blir ju lätt så när Marei är i farten. Får se vad som händer efter några kvällsöl när barnen somnat.