• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Tack!
Grunkan är en maskin del som är utsliten. Ska sitta i en kulbombare, en snubbe i England som blev så fascinerad att jag fick skickade en till honom. Hans frun blev väl inte super imponerad när han ville ha den framme som en prydnad :p
Har ingen aning om vad en kulbombare är men fräck grej iallafal. Nästan så man glömmer bort att titta på klockan:)

Då har DOXAn landat :)
35221822406_25c3e92079_b.jpg

35132215581_a12acb3c64_b.jpg

34875191160_b513dc0335_b.jpg
Stort grattis :) så jäkla grym den där.

Har snöat in på Doxa men kan inte bestämma mig vilken jag ska köpa! Så behöver era råd vad ni tycker. Och självklart får ni höra av er om ni har nått till salu

Jag behöver hjälp med att hitta reservdelar till doxa sub. Är det någon här som vet vart jag kan få tag i det?
mer specifikt så är det ringen under själva boets roterande yttre ring på klockan.

Jag behöver hjälp med att hitta reservdelar till doxa sub. Är det någon här som vet vart jag kan få tag i det?
mer specifikt så är det ringen under själva boets roterande yttre ring på klockan.
Skicka ett mail till Doxa och hör om dom kan hjälpa till, annars kanske Doxas återförsäljare (namn?) i Sverige kan skaka fram något eller i alla fall lämna ett kostnadsförslag på rep.

Klickring? Vet inte hur funktionen är direkt, kolla med Halmstad urmakeri. Vilken modell rör det sig om?

Hittat nåt kul som måste finansieras. Kollar här i tråden om någon är sugen på min Numa, 14t är priset :)

Tillbaka
Topp