Anthraxabuz
Silver
Gummit är faktiskt inte så dumt. Jag gillar det också.Testar med gummit. Rätt skönt, tror det får sitta på ett tag under semestern.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gummit är faktiskt inte så dumt. Jag gillar det också.Testar med gummit. Rätt skönt, tror det får sitta på ett tag under semestern.![]()
![]()
Lite nygammalt som var ett spontanköp, ångrade att jag sålde den men nu är det tillbaka. Tack @Mekmek för affären.
![]()
Posten kom nyss och lämnade ett paket med en svart dykare, letat länge efter denna och när den dyker upp till rätt pris i Spanien är det bara att slå till.
Fick även ett lapp om att en tredje Doxa landat på mitt postkontor, bild kommer...
![]()
Grymt häftig! GrattisPosten kom nyss och lämnade ett paket med en svart dykare, letat länge efter denna och när den dyker upp till rätt pris i Spanien är det bara att slå till.
Fick även ett lapp om att en tredje Doxa landat på mitt postkontor, bild kommer...
![]()
Min gamla kärlek!Lite nygammalt som var ett spontanköp, ångrade att jag sålde den men nu är det tillbaka. Tack @Mekmek för affären.
![]()
Visst är den vackerMin gamla kärlek!![]()
Mkt vackerVisst är den vacker![]()
Underbart. Hur många har du nu?Nu damp nr 3 ner. Blivit ett par dyra dagar nu, varför kommer allt på samma gång?
Semestern blrjar snart och då är jag rustad
![]()
Uuhh, den var inte dum denNu damp nr 3 ner. Blivit ett par dyra dagar nu, varför kommer allt på samma gång?
Semestern blrjar snart och då är jag rustad
![]()
4 men totalt har jag nog ägt 15-20 olika DoxaUnderbart. Hur många har du nu?
Den är trevlig och lite bättre i storlekUuhh, den var inte dum den![]()
Galet :-D Har du någon favorit?4 men totalt har jag nog provat 15-20 olika Doxa
Bra prisFYI,
Finns en 4000T Sharkhunter för -50 % hos jurawatches.co.uk. Billigare än så lär det väl inte bli.
Mycket fin klocka! Inga byten på den då jag har span på denInnan eventuell säljesannons..
Jag funderar på att avyttra min Seiko Marinemaster Sbdx017.. Den är i superskick och uttagen på Higuchi hösten 2015. Jag är andra ägaren. Komplett med allez. Byter gärna mot Doxa. Bytesvärde 14k
Har någon tröttnat på sin Sub 300 pro eller sharkhunter så är det extra intressant.
![]()
Blir knappt snyggare än så