Coolt! Jag ser också gärna flera bilder Hur länge fick du vänta?
Vi började prata om det för något år sen. Sen tog jag upp spåret igen i vintras när jag köpt @Jaggis 300 pro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt! Jag ser också gärna flera bilder Hur länge fick du vänta?
Snyggt....endlinks och allt. Det är vikta endlinks så bör gå att böja till lite för att passa de flesta Doxa-modellet tror jag. Han hade monterat den på en 1200T och det såg bra ut.
Hrmm fasen vill testa med 300t! Bara byta spänne till original...endlinks och allt. Det är vikta endlinks så bör gå att böja till lite för att passa de flesta Doxa-modellet tror jag. Han hade monterat den på en 1200T och det såg bra ut.
Tråd med lite spekulationer: http://forums.watchuseek.com/f34/diving-soon-10-01-17-a-4543135.htmlDivingstar?
Divingstar?
Kul med lite nyheter. Jag tror som många andra också på en Divingstar i 300 caset.Divingstar?
Jag hoppas att den är blå, hade varit så skönt att slippa köpaJag hoppas på någon ointressant tavelfärg eller så för är det den Aqualung-reissue jag väntat på måste jag ta en stor förlust och kränga vidare min 300 sub för att byta ut den mot Aqualungmodellen.
Gjorde en bildsökning på bilden de har använt till inlägget, den är från en U.S. Divers katalog från 1972 så då var det klappat och klart antar jag...Vafan! Hej då alla sköna tusenlappar.
Det var som fan. Trist tycker jag som redan har en 300 pro 50th. Undrar hur många ex dom gör? Spontant blir jag lite anti tyvärr.
Förstår det, hoppas så klart på få ex men jag har svårt att tro att de inte passar på att kapitalisera på den stora(?) efterfrågan...Det var som fan. Trist tycker jag som redan har en 300 pro 50th. Undrar hur många ex dom gör? Spontant blir jag lite anti tyvärr.
Jag tror du har helt rätt.Förstår det, hoppas så klart på få ex men jag har svårt att tro att de inte passar på att kapitalisera på den stora(?) efterfrågan...
Folk sitter ju och gissar hej vilt på diverse forum men allt ligger redan på sidan...Är det öppet för preorder redan eller var hittar ni allt?
Folk sitter ju och gissar hej vilt på diverse forum men allt ligger redan på sidan...
Gå in på https://shop.doxawatches.com/product-category/sub300-50-years/?v=f003c44deab6 och tryck på det lilla "ögat" på den nya så ser du all info.
Edit: Går inte att lägga i varukorgen ännu, är nog låst till midnatt antar jag.
Gick att lägga i varukorgen om du går via "lägg i varukorgen" som syns på quickviewn, men det verkar ju inte vara någon jättebrådska med tanke på 300 ex...Dags att göra lite plats i klocklådan då.
Gick att lägga i varukorgen om du går via "lägg i varukorgen" som syns på quickviewn, men det verkar ju inte vara någon jättebrådska med tanke på 300 ex...
HeheAvvaktar tills den är släppt så det inte blir något knas. Vore ju förstås lite coolt att beställa innan den ens finns.
Den lär väl vara bokad av någon i den inre cirkeln men jag gav det ett försökHehe! Siktar på 001/300? Verkar inte funka från telefonen.
Får inte upp den från datorn heller. Nåja, får avvakta till officiella släppet då.Den lär väl vara bokad av någon i den inre cirkeln men jag gav det ett försök
"Requested limited edition number, if available and in the following order: 001.........."
Sjukt! Har inte tagit ställning ännu.. men just nu är känslan sjuk
Håll muspekaren över thumbnailen på produkten, klicka på ögat "quickview" sen scrollar du till botten av all info så har du "add to cart" där.Får inte upp den från datorn heller. Nåja, får avvakta till officiella släppet då.