• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

...endlinks och allt. Det är vikta endlinks så bör gå att böja till lite för att passa de flesta Doxa-modellet tror jag. Han hade monterat den på en 1200T och det såg bra ut.

IMG_0823.JPG
IMG_0824.JPG
IMG_0826.JPG
Snyggt.

Det var som fan. Trist tycker jag som redan har en 300 pro 50th. Undrar hur många ex dom gör? Spontant blir jag lite anti tyvärr.
Förstår det, hoppas så klart på få ex men jag har svårt att tro att de inte passar på att kapitalisera på den stora(?) efterfrågan...

Edit:
  • It will be limited to 300 pieces
  • $2,590
  • Anticipated to ship in December of this year
Trist, frågan är hur mättad marknaden börjar bli nu efter 300+300+300+300 50th resissues...
Dyrare också såklart, en logga för femtusen spänn!

Senast ändrad:
Sjukt! Har inte tagit ställning ännu.. men just nu är känslan sjuk

Ja, nu är väl rätt läge att fynda den vanliga 300 pro när alla ska flippa sina för att göra plats för en Aqualung. Skulle lydit min första tanke att skippa 300an och vänta på Aqualung-reissue men sen kunde jag inte hålla mig för "att de släpper en sån kommer ju aldrig hända". :dead:

Får inte upp den från datorn heller. Nåja, får avvakta till officiella släppet då. :)
Håll muspekaren över thumbnailen på produkten, klicka på ögat "quickview" sen scrollar du till botten av all info så har du "add to cart" där.
Jag fick bekräftelsemail för både betalning av deposit och själva beställningen som ser korrekt ut så systemet verkar vara igång som det ska.

Tillbaka
Topp