Maro
Guld
Nice!! Jävla segtransport ju! För dom där dubbla transportkostnaden så borde dom köra kurir!!När man talar om trollen:
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!! Jävla segtransport ju! För dom där dubbla transportkostnaden så borde dom köra kurir!!När man talar om trollen:
![]()
Återstår att se hur rädda de blev, jag tror att det kommer en Sharkhunter Black LungHehe nää 300 Sharkhunter Black Lung... Jag skickade ett hotmail till dom![]()
Det tycker jag också, ska mejla angående den dubbla debiteringen dock.Nice!! Jävla segtransport ju! För dom där dubbla transportkostnaden så borde dom köra kurir!!
Jag lever i drömmen att det släpps EN Sharkhunter och den kommer bli ny mysig mystik om.Återstår att se hur rädda de blev, jag tror att det kommer en Sharkhunter Black Lung
Det tycker jag också, ska mejla angående den dubbla debiteringen dock.
Förra gången låg klockan stilla på en terminal i sverige under två dagar bara för sakens skull (eftersom Doxa skickar med extrasnål-economy frakt).
Isåfall måste ju loggan vara vit!Jag lever i drömmen att det släpps en Sharkhunter och den kommer bli ny mysig mystik om.
När man talar om trollen:
![]()
Svart "lumeplupp" på bezeln..Hur fungerar det i mörkret?
![]()
OkejÄr den orangea som är lumeplupp. Lyser svagt och inte så länge men mer troget originalet. ...som väl inte hade någon lumeplupp?
Inte mer än bilden på vintage "whitelungsen" och någon kommentar, folk verkar mer fokuserade på Blacklungen!Snackas det ngt om Sharkhubtern på WUS? Orkar inte leta![]()
Hehe jag pressar Doxa nu, dom säger att dom gärna ser bevis på att jag sett den på instagram.Inte mer än bilden på vintage "whitelungsen" och någon kommentar, folk verkar mer fokuserade på Blacklungen!
Jag postade visserligen upptäckten i den befintliga BL-tråden så det kanske drunknade lite där.
Finns en inzoomad screenshot på sida 19 här: http://forums.watchuseek.com/f34/diving-soon-10-01-17-sold-out-4543135-19.htmlHehe jag pressar Doxa nu, dom säger att dom gärna ser bevis på att jag sett den på instagram.
Ja verkligen, vaaaaaeför har inte jag fått spårningsnummer???Finns en inzoomad screenshot på sida 19 här: http://forums.watchuseek.com/f34/diving-soon-10-01-17-sold-out-4543135-19.html
Du får tipsa dem om att hålla på sina hemligheter bättre, först Black-lungen innan release och nu detta.
Björne på klocksnack läcker allt!
Har inte heller fått någon leverans mail ännu...Kul! Min verkar inte gått iväg än men jag beställde ju senare också. Vågar man hoppas på leverens nästa vecka tro?
Ja verkligen, vaaaaaeför har inte jag fått spårningsnummer???
Har inte heller fått någon leverans mail ännu...
Är det bara @xBjörne som fått det då?
Okejdär ser man. Är det någon som kan bjucka på en lumeshot på sin 300? Frågan är varför dom inte körde någon lume i så fall. Känns rätt väsentligt och teknologin fanns ju
Gillar för övrigt att dom kör olika färger på index/visare och bezelns plupp på PA.n.
![]()
Synd att GMT.n är lite för stor för mina handleder.. annars tycker jag den är riktigt schysstDagens Doxa
Synd jag inte gillar de mindre modellerna annars hade en BL varit ett givet köp.
![]()
Så går det när man håller på och är jobbig via mail!Var är min Doxa??
Ha, då ska dom få sig en hagelstorm ikväll igenSå går det när man håller på och är jobbig via mail!![]()
Jag missade min leverans idag, får bli på måndag!Ingen Doxa skickad den här veckan då.![]()
Jag missade min leverans idag, får bli på måndag!
Inget för mig heller...Inte min heller, pröjsade min 2h efter @xBjörne