Hyggligt erbjudande![]()
Boken följde med klockan. @RikNik eller @Gentle_Giant kanske vet mer om var man får tag på ett ex? Annars får du gärna låna min. Hör av dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hyggligt erbjudande![]()
Boken följde med klockan. @RikNik eller @Gentle_Giant kanske vet mer om var man får tag på ett ex? Annars får du gärna låna min. Hör av dig.
Tack, visst är det härligt.Kul, grattis!![]()
Egentligen så behövs ju inte en PRO när jag har en Rambler men jag är så härligt nöjd med min 300a att jag inte kunde låta bli.Snyggt! Tror att det är obligatoriskt att skaffa en Sharkhunter också när man redan har 2/3.
Jag vill såklart sprida Doxa-evangeliet och ser hellre att denna publikation bläddras i tills sidorna trillar ur än att den läggs undan för att behållas i mintcondition.Hyggligt erbjudandeJag hör av mig!
Jag vet inte om boken går att köpa separat från Doxa eller om den enbart följer med vid köp av 50th anniversary modellerna.![]()
Träffade en vän med bra klocksmak
![]()
![]()
![]()
![]()
Doxa Sub 300 + 1000T
Fin!Hej Doxa-fans!
Sitter på en 1200T Carribean som snart landar på ett köp/säljforum nära er. Tänkte bara ge er inbitna Doxaiter en headsup i förväg. PM:a om intresse finns för köp.![]()
Jag hade hoppats på en BlackLungFriday idag.. men sitter fortfarande utan..
Någon mer som fått sin? eller sitter Björnen själv på topp? @xBjörne
Ja vackert, så vackert!Sjukt bra
FedEx hade varit hemma hos mig idag. Men jag var inte hemma...Jag hade hoppats på en BlackLungFriday idag.. men sitter fortfarande utan..
Någon mer som fått sin? eller sitter Björnen själv på topp? @xBjörne
Panik.. hatar när det händer!FedEx hade varit hemma hos mig idag. Men jag var inte hemma...![]()
Ja för jxvla surt...Panik.. hatar när det händer!
Jaja jag hoppas på spårningsnummer i nästa vecka
En Doxa Army, rare rackare det där som fortfarande inte dykt upp så många av.Vad är detta? Svincool ju.
![]()
Grattis! Jag önskade också mitt nummer trots att det stod att det inte gickNumber 075 has landed!
Lite kul att de levde upp till mitt önskemål om serienummer
![]()
Ja det var en kul liten extra bonusGrattis! Jag önskade också mitt nummer trots att det stod att det inte gick![]()
Så jäkla bra den! Fint av Doxa att fixa önskemålen, säkert därför min dröjerJa det var en kul liten extra bonus
Avplastning och länkjustering på g om en stund.. Funderar på att testa den på hershey först. Sålde mitt hershey men fick tillbaks det då köparen inte tyckte det passade på en 1200T.. Kan nog bli bra på denna..
![]()
Tack, ja den är underbar!Så jäkla bra den! Fint av Doxa att fixa önskemålen, säkert därför min dröjer![]()
Mycket fin bild!Ja det var en kul liten extra bonus
Avplastning och länkjustering på g om en stund.. Funderar på att testa den på hershey först. Sålde mitt hershey men fick tillbaks det då köparen inte tyckte det passade på en 1200T.. Kan nog bli bra på denna..
![]()
Nu kom iallafall ett Mail om att den snart ska gåTack, ja den är underbar!
Fortfarande inget sändningsnr?
Nu fick jag, snabbtransport som kommer att landa i Sverige 6 december.. måste ju köpa ngt annat innan det för att stilla begäretTack, ja den är underbar!
Fortfarande inget sändningsnr?