• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

IMG_2181.JPG

Boken följde med klockan. @RikNik eller @Gentle_Giant kanske vet mer om var man får tag på ett ex? Annars får du gärna låna min. Hör av dig.
Hyggligt erbjudande:) Jag hör av mig!

Tack, visst är det härligt.
Snyggt! Tror att det är obligatoriskt att skaffa en Sharkhunter också när man redan har 2/3.
Egentligen så behövs ju inte en PRO när jag har en Rambler men jag är så härligt nöjd med min 300a att jag inte kunde låta bli.
Detta ur passar mig perfekt. Boetens storlek och form, det kupade glaset som jag saknat på alla klockor sen jag sålde min Speedy, länken som är ruskigt bekväm och snygg. Att visarna på Ramblern har olika färg är roligt. Placeringen av texten på urtavlan är suverän. Fyrkanten på sekundvisaren är mysig. Klockan andas 60-tal i designen och jag tycker den är riktigt snygg.
Bara det faktum att jag som egentligen byter band på en klocka varannan dag, inte har gjort det en enda gång på Ramblern sen jag fick den för två veckor sedan säger allt om länken.
Men jag förstår om inte alla gillar denna tillverkare och modell lika mycket som jag. Men för mig är den perfekt.

:( själv så missade jag FedEx idag.
Om man får en ny tid på lappen de lämnar, är det tiden de kommer eller är det fram till den tiden under hela dagen?

Ja det var en kul liten extra bonus :)
Avplastning och länkjustering på g om en stund.. Funderar på att testa den på hershey först. Sålde mitt hershey men fick tillbaks det då köparen inte tyckte det passade på en 1200T.. Kan nog bli bra på denna..
Screenshot_2017-11-27-17-44-34-428_lockscreen.png
Mycket fin bild!
Tycker att färgen kan se lite mjäkig ut i vissa ljus men sen pang! när man minst anar det så ser den plötsligt ut sådär istället, älskar det! :heart:

Någon som kan hjälpa mig att ta reda på hur och vilka stift som sitter på 300 reissuen? Har på någotvis sjabblat bort dom och behöver fixa nya. Doxa var inte lättast att få ut information om det direkt.

Tillbaka
Topp