Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh, kom på bandstiften. Helt glömt bort!! Har du fått tag i andra så swishar jag!Tog seriöst på mig min Doxa 300 för denna film
Jacques Havets Utforskare
![]()
Oh, kom på bandstiften. Helt glömt bort!! Har du fått tag i andra så swishar jag!
Läcker! Kommer han ihåg varför han bytt länk?Go kväll
Jag pratade med en klockintreserad bekant som är i 60års åldern. Han berättade att han hållt på med dykning på 70-talet och att han då skaffat en enligt honom riktigt bra och häftig dykarklocka. När jag frågade vad det var för någon och om han hade kvar den blev svaret: Javisst! Det är en Doxa och har jag kvar den. Den används än idag, även om den inte dyks med längre. Och så här ser den ut:
![]()
Helt klart använd men fortfarande häftig!
Jag ska fråga och återkommer.Läcker! Kommer han ihåg varför han bytt länk?
Hehe nä då, fullt normal!
Läcker! Stort grattis!Black Lung #007 är hemma! Färgerna på tavlan och loggan är helt fantastiska med lite sol på sig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den var inte dum den, riktigt snygg i färgerna!Black Lung #007 är hemma! Färgerna på tavlan och loggan är helt fantastiska med lite sol på sig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sweet Grattis!! Min är fortfarande inte skickad, buuuuBlack Lung #007 är hemma! Färgerna på tavlan och loggan är helt fantastiska med lite sol på sig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supernice, stort grattis!Black Lung #007 är hemma! Färgerna på tavlan och loggan är helt fantastiska med lite sol på sig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu har jag fått mail! Yippee!![]()
Mkt fin!!!Panerai 632 och Doxa Sub 300 50th Anniversary.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom 13:48 idag..Har uppdaterat mailen varje minut sen du postade detta men fortfarande inget. Antar att jag får vänta lite till.
Nä fan! Doxa kan fara åt helvete!Kom 13:48 idag..
Bör väl rassla till hos dig när som helst @Magnus (Sthlm)
@Maro har du fått mail idag?
Sjukt bra!
Grymt bra!
Jag är mer svag för @Bagarebergstrom s härligt blå PA1200. Men jag hör vad du säger.Sjukt bra!
Nu saknas bara en Sharkhunter så har du en magisk trippel :-D
TackGrymt bra!
Svår avundsjuka! Men vad är det för bok? Kanske nåt man kan trösta sig med så länge!?
Kul, grattis!
Snyggt! Tror att det är obligatoriskt att skaffa en Sharkhunter också när man redan har 2/3.
Grattis, coolt
Svår avundsjuka! Men vad är det för bok? Kanske nåt man kan trösta sig med så länge!?