Dagens mögel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte min i Helsingfors de hade flera modeller hemma i olika färger allt från 200t till 1500.Hej.
Jag är på jakt efter en Doxa Sub 300T i Stockholmsområdet, skulle gärna vilja gå till en butik där jag kan få testa hur klockan känns och ser ut på min armled innan köpet.
Fredmans Ur på Strandvägen hade dessvärre inga inne och tar bara in vid bindande ordrar.
Någon som har tips på butik som skulle kunna ha Doxa inne?
Mvh
Wow vad generöst. Tack för erbjudandet!Köpte min i Helsingfors de hade flera modeller hemma i olika färger allt från 200t till 1500.
Om du är i närheten av Västerås får du gärna testa min. Troligen finns säker någon här i tråden som har en i Sthlm, om inte så får du gärna testa min.
![]()
Skönt att det löste sig, det är en riktigt trevlig klocka.Wow vad generöst. Tack för erbjudandet!
Jag löste det genom att prata med Klockmaster Frölunda i Göteborg och de ska faktiskt skicka upp en av deras Doxa Sub 300T till klockmaster Fältöversten i Stockholm bara för att låta mig testa den på armen.
Otroligt imponerande service. Där vann dem en lojal kund!
Verkligen! Tycker den är perfekt ”kaxig” på rätt sätt.Skönt att det löste sig, det är en riktigt trevlig klocka.
Ingen kommer ihåg en fegis, köööör![]()
Fick chans att testa denna idag. Ska man slå till?
Grattis! Den är magiskNytt it!
![]()
Den här är så bra. Min favorit av alla Doxa tror jag. Lika fint på gult som svart tropic.Testar gult och svart tropic. Tycker båda passade bra, även om det gula är nog mer för sommaren
![]()
![]()
Alltid tyckt att Carbon är bättre på färgglada band! Boettformen försvinner lite på svart.Testar gult och svart tropic. Tycker båda passade bra, även om det gula är nog mer för sommaren
![]()
![]()
Håller faktiskt med! Föredrar nog det gula eller annars ha det svarta originalgummitAlltid tyckt att Carbon är bättre på färgglada band! Boettformen försvinner lite på svart.
Tycker gula bandet blir riktigt bra kombo. Snyggt!!Testar gult och svart tropic. Tycker båda passade bra, även om det gula är nog mer för sommaren
![]()
![]()
Ja det ser ut så. Ingen 300 men ett steg närmare iaf.Får vi se en 750T i titan imorgon tror ni? Det är nog min bästa gissning!
Känns inte som att Doxa generellt har problem med att vara för tjocka heller...Inte ens titan fick vi. "Lighter" betydde helt enkelt "Något nättare överlag". 21mm bandhorn också. Kalas![]()
Woho! Det vill de flesta haInte ens titan fick vi. "Lighter" betydde helt enkelt "Något nättare överlag". 21mm bandhorn också. Kalas![]()