• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dr. D

Fått äran att överta @Dr. Ds UX mot en smärre ekonomisk ersättning, den enklaste och trevligaste affären jag genomfört. En GG utan like!

Jag har just köpt en Le Forban av den gode @Dr. D . Mycket smidig affär och allt igenom en positiv upplevelse.
Rekommenderas. 100% Good Guy. 👍

Köpt Isofrane av @Dr. D
Väldigt fint skick, väl packat och blixtsnabbt skickat. En mycket trevlig och informativ herre. Mycket nöjd! Goodguy!

Sålt en Speedmaster till @Dr. D face-to-face på hans kontor. Vi hade ett trevligt samtal om klockor och annat här i livet över en kopp kaffe. @Dr.D är en 100% GG och jag gör gärna affär med honom igen 😊

Sålt klockrelaterat till den gode doktorn via distans. Hade gärna sett en affär som kräver face2face någon gång 👍. 100% GG för tydlighetens skull.

Sålde ett gäng golfrelaterade grejer till @Dr. D där han gladeligen betalade in en större summa till Min Stora Dag! Trevlig konversation hade vi också, 100% GG.

Tillbaka
Topp