Aquastaren
Silver
...du är på loppis och längst ner i en fyndkorg hittar en tank med vacker möglig tavla, trasigt glas och rasslande verk och utbrister för dig själv, vilket FYND!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, lite så brukar det gå för mig. "Hmm, vad är klockan? Ah, Omega!"När man Kollar på armen för att se vad klockan är och tittar upp igen och inser att man har ingen aning...
+1 på den!När man Kollar på armen för att se vad klockan är och tittar upp igen och inser att man har ingen aning...
+1 på den!
Hahaha, händer hela tiden.När man Kollar på armen för att se vad klockan är och tittar upp igen och inser att man har ingen aning...
Men.... Varför ligger det en klocka i frysen ?... när din bonusson öppnar frysen och säger "varför ligger det en klocka i frysen?" och du vet varför för att det är du själv som lagt den där.
... när du känner dig omhändertagen på ett mysigt sätt när din make tar din klocka från ditt sängbord, vrider upp den och ställer in rätt tid innan han ger den till dig
... när du köper en ny klocka fastän du redan har en. Eller två. Eller tre. Eller... osv osv
... när din make köper en ny klocka och du tycker det enbart är kul, trots att han redan har nurton stycken innan.
... när du upplever att det är vila för hjärnan att titta på bilder av andra människors klockor på nätet.
Fast det är ju riktigt icke-klocknördigt att tro att man betalar för röd text bara..När man betalar dubbelt mer för en rad blekröd text på tavlan.
Konstig ficklampa på nattduksbordet va det ja... För att ladda lume - säääääkertNär dottern undrar vad det är för konstig ficklampa som står på nattduksbordet och du får förklara att den används för att ladda lumen på klockan.
You win..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Men.... Varför ligger det en klocka i frysen ?
OMG! Vad ska hända nu?
När makens son öppnade frysen stelnade han till; "Öh, det ligger en klocka i frysen. Varför ligger det en klocka i frysen?" "Jag kollar bara en grej" sa jag. Femåringen kommer rusande "Jag vill se! Jag vill också lägga min klocka i frysen." Lite senare när vi gjorde kvällsritualen sa hon återigen att hon ville frysa in sin klocka. "Självklart" sa jag. "Du är en knasig klockmänniska" blev hennes svar. Hon skulle bara veta tänkte jag.
-Fotar du frysen? frågar maken.
-Ja, det ligger en klocka där.
-Åh, ska du också börja nu? Ska du rostskyddsbehandla den också?
Min man förstår mig.
Osv...Då var lådan full. Pärlornahar ännu inte nått sin fulla storlek.
Lägger locket på. Tur att jag inte är så tvångsmässig att jag stör mig på att buntbanden sitter ojämnt.
Hejdå Inox. Vi ses imorgon.
Haha wow..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Haha, efter timmen det tog att skapa så är det bara en minut varje dag att fylla i ett fält så sköter allt sig själv.You win
Kan tilläggas att jag också är excelnördHaha wow
Hahahah du vinner lätt!!!..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Fanns en kille på WUS som höll koll ner på timme, så finns nån som är värre iaf. Jag nöjer mig med dagar.Hahahah du vinner lätt!!!
..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får