Snart är du nere på timme osså.Fanns en kille på WUS som höll koll ner på timme, så finns nån som är värre iaf. Jag nöjer mig med dagar.
Grymt inlägg. Gjorde min dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart är du nere på timme osså.Fanns en kille på WUS som höll koll ner på timme, så finns nån som är värre iaf. Jag nöjer mig med dagar.
Det var underförstått..Kan tilläggas att jag också är excelnörd
..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Haha, och jag trodde jag var nördig med mitt excelark över köpta och sålda klockor..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Ett sånt har jag givetvis också (med alla specs på klockorna) . Men det har väl alla?Haha, och jag trodde jag var nördig med mitt excelark över köpta och sålda klockor
Självklart är det så men för en utomstående uppfattas man nog rätt nördig när man försöker förklara och de ser bara den röda texten ☺Fast det är ju riktigt icke-klocknördigt att tro att man betalar för röd text bara..
Snart är du nere på timme osså.
Grymt inlägg. Gjorde min dag
Kändes som att KS skulle förståDen här nivån av nörderi är både avundsvärd och lite läskig. Gillar!
..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Haha, strålande..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Haha, been there, done that!...du pausar filmen, spolar tillbaka, och försöker få till en stillbild på klockan som just flaggade förbi - medans övrigare tittare i familjen klagar högljutt!
Hail to the king baby.... och jag som trodde att jag var knäpp.
Byter klocka varje fredag. Ställer dom tre som är igång (en på arm och två i winder). Kollar avvikelsen sen förra fredagen och delar med 7.
Tack för det! Hade svårt att tro att jag var ensam.... och jag som trodde att jag var knäpp.
Byter klocka varje fredag. Ställer dom tre som är igång (en på arm och två i winder). Kollar avvikelsen sen förra fredagen och delar med 7.
Har jag tid över I sommar kanske jag gör en mall som jag kan dela med mig av :-DSom så många säger... det är över. Du vann med hästlängder.
Med det sagt så är jag ändå full av beundran och jag är nog inte ensam om att öppna Excel och börja klicka runt lite
Tänkte på ditt upplägg när @meijlinder visade sitt, vill minnas att det har visats tidigare! Skönt att veta att det finns nördigare folk än en själv... och jag som trodde att jag var knäpp.
Det var seriöst!..när du har ett excelark för att hålla koll på hur mycket handledstid varje klocka får
Allvarlig hobby det härDet var seriöst!
När frun trodde att jag kollade på brudarna tvärs över gatan när jag i själva verket kollade på bordsgrannens handled.
Visste inte vad jag skulle säga faktiskt...
Jag skulle nog inte känna igen honom. Men om jag såg klockan så skulle jag ana att det var han.När du upptäcker en vit daytona på herren före i glasskön och frugan frågar senare
-Såg du!!?
-Ja, vit daytona..
-nejje Vikctoria och prins Daniel!