Peugeot 306
Haha, detta får bli min plan B nu när priserna på reversos blivit så dyra. Tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Peugeot 306
För all del Nu måst jag erkänna att jag har ingen JLC i min ägo, men kanske snart så...
Haha, detta får bli min plan B nu när priserna på reversos blivit så dyra. Tack för tipset!
Om dom bara viste den verkliga anledningen…För all del Nu måst jag erkänna att jag har ingen JLC i min ägo, men kanske snart så...
OnT: när du mer än gärna erbjuder dig att mitt i natten trösta barnen när de gråter, bara för att njuta av lumen i din klocka. Som lök på laxen stoltserar din fru till sina väninnor över hur förträfflig pappa man är
Jag brukar baka nästan varje helg och då åker en G-Shock alltid fram. Det finns helt enkelt ingen bättre klocka när man ska hålla koll på olika surdegar som ska jäsas och knådas i omgångar.Man spontant får för sig att baka en äppelkaka på kvällen. Ser att den ska va inne 35 minuter. Sätter in den i ugnen och springer över hela bostaden för att hämta G-Shockers för man kommer på att timern råkar vara inställd på JUST 35 MIN!!!!
Äntligen kan man köpa vissa gurkor under list
Detta hade jag missat, såg ditt inlägg av en slump nu när jag ligger i bingen och läser ikapp lite trådar.
..när man ser ett av Örebros största bostadsbolags bilar och av någon anledning tänker på klocksnack snarare än lägenheter.
@Öbo
Haha händer lite för ofta har jag märkt…när du möter en person som bär klocka och du, rent instinktivt, spanar in klockan innan du kollar personen i ansiktet
Of topic men, oj vilket fin klocka!Man lägger 1000+ kr för en lite läderbit (armband) ”för det är billigare än att köpa ny klocka”
Tackar!Of topic men, oj vilket fin klocka!