• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

...du vet att du är en Klocknörd när...

Man lägger 1000+ kr för en lite läderbit (armband) ”för det är billigare än att köpa ny klocka”

DE5F7862-C560-45AC-B288-9265770DE743.jpeg

… man relaterar till förgången tid med hjälp av klockor. ”Jag hade den klockan när..”

va just på en öl-provning i Stockholm. andra gången men samma person som höll det. Senast va 7 år sen och ända anledningen till att jag vet det är att då hade en Speedmaster med blå tavla..

Senast ändrad:
… man relaterar till förgången tid med hjälp av klockor. ”Jag hade sennklockan när..”

va justcpå en öl-provning i Stockhol. andra gången men samma person hon höll det. Senast va 7 år sen och ända anledningen till att jag vet det är att då hade en Speedmaster med blå tavla..
Kan verkligen relatera!

Haha det blev några öl va (med tanke på stavningarna)🤪 Men helt rätt, är ju lill-lördag!

...när man redan tänkt en trillioner gånger på vilka klockor som ska med i rullen på jobbresan nästa vecka....och var de ligger bäst skyddade för den läskiga magnetismen (finns den ens) i kontrollen på flygen....

Tilläggas att detta sker Varje gång och jag reser rätt frekvent i jobbet 😅

Tillbaka
Topp