DykareVa? Vad missar jag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DykareVa? Vad missar jag?![]()
Den e riktigt snygg men @yonsson har flertalet gånger tagit upp alla problem han hade med den. Usel kvalitet?JLC deep sea chronograf
Billigare går väl braTudor Black Bay eller en Pelagos? Eller är de för billiga?
![]()
![]()
![]()
Nu vet jag inte om du prompt måste betala 50-70 tkr annars finns det mycket roligt som är betydligt billigare.Inte nödvändigtvis. Men brukar dras mot nyare.
Har ju dock haft 3 black bays redan dessutomTudor Black Bay eller en Pelagos? Eller är de för billiga?
![]()
![]()
![]()
Billigare går väl bra
Då kan man ta två! Absolut bra förslag. Men tror det skulle bli för många med 4-5 klockor
Nu vet jag inte om du prompt måste betala 50-70 tkr annars finns det mycket roligt som är betydligt billigare.
Här är annars ett urval av klockor i prisklassen som jag anser är roliga:
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3218/vara/1338488
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3218/vara/1320795
Den finns i min samling och är i mina ögon en cool och udda vintagedykare på 1000m från ett märke som en gång i tiden gjorde bra klockor och numera skräp. Finns massvis av andra likvärdiga klockor så även om just denna inte föll dig i smaken finns det 1000 andra modeller får alla möjliga tillverkare i ungefär samma prisklass.
Mycket roligare att ha rolig billigare klocka som ingen annan har en dyr som alla andra har enligt mig!
![]()
IWCn e sjukt bra.Tudor North Flag är ju också ett alternativ eller en IWC 3239 på länk och komplettera med ett gummi.
![]()
![]()
Hublot classic fusion blue chronograph är rätt coola. 42mm dessutom
![]()
Han ville ju ha en snygg klocka.
Måste ju gå!Går inte att hitta med dina kriterier..
Finns bara i 38 eller 43
IWCn e sjukt bra.
Ingen dykare men absolut ett alternativ.
Men du fuskar lite. Prisspannet 20-40 är enkelt. Nu snackar vi 50-70!
Linde Werdelin då?
![]()
Finns bara i 38 eller 43![]()
Hade du själv köpt den där?Du är besvärligt.Köp till listpris! Då kommer du säkert upp i närmre 50k.
Köp annars en hård gammal Blancpain Fifty Fathoms.
![]()
Var provar jag BP?Äsch då, ta och prova en 43! Man brukar ju stirra sig blind på alla dessa siffror.
Var provar jag BP?