Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där har jag spanat på länge! Gillar dem som faen.SUF (Sarpaneva Uhren Fabrik) Vetehinen
Finskt, udda, 42mm, strax under 50 ny
![]()
Deras field watch är också riktigt niceDen där har jag spanat på länge! Gillar dem som faen.
En Glashütte Original Sport Panorama på 42mm och runt 60000 SEK.
Är det inte ett ekonomiskt självmord?SUF (Sarpaneva Uhren Fabrik) Vetehinen
Finskt, udda, 42mm, strax under 50 ny
![]()
Beror väl på om man ska sälja den eller inte?Är det inte ett ekonomiskt självmord?
Vad betingar den efter 3 månader?
Därför jag skrev 3 månBeror väl på om man ska sälja den eller inte?
Visserligen är ju inte @Fixxxer känd för att behålla klockor.![]()
15-20 lär vara alldeles för lågt. 30 ska man nog iaf kunna få för den begagnad. Dock inte sett många för försäljningDärför jag skrev 3 mån
Men oavsett så finns väl ingen som vill köpa något för 50 och efter köp så går det knappt att få 15-20 för den....(vet ej vad de ligger på utan mer ett exempel)
Deep Sea Chronon är riktigt snygg. Men den blir inte för lik min Speedmaster då?Bra trådstart, konstigt nog sjukt svårt att hitta något som är riktigt bra. Hade själv samma funderingar för några månader sen, slutade med en Sub som vanligtMen JLC Deep Sea Chrono är ju väldigt fin, tycker den är det bästa alternativet.
Verkligen inte. Gillt du den så kör på den. Det är ju två helt olika klockorDeep Sea Chronon är riktigt snygg. Men den blir inte för lik min Speedmaster då?
Finns några olika färger på urtavla och dom flesta färger är enbart gjorda i 26 exemplar, förutom den med mattsvart tavla som kommer göras i 52 exemplar. Har enbart sett en ute på försäljning på chrono24 låg ute för typ 53tkr. Tror dom håller värdet helt okej med tanke på den låga produktionen.Är det inte ett ekonomiskt självmord?
Vad betingar den efter 3 månader?
Deep Sea Chronon är riktigt snygg. Men den blir inte för lik min Speedmaster då?
Finns redan 2 Omega (Speedy och SMPc) i samlingen så därav helst ingen Omega, men jag håller med om att den e snyggNä tycker de är rätt olika ändå, trots att bägge är kronografer. Du skriver iofs att Omega inte är aktuellt men annars tycker jag SM300 60th Anniversary är rätt snygg!
Jag vill ha dykarbezelAtt ingen har nämt Breguet Marine än är lite av en gåta.
![]()
Att ingen har nämt Breguet Marine än är lite av en gåta.
![]()
Tackar!Förbannat bra val!
Enkelt, Oris 65 40mm. Tråd låst.
![]()