• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dykare, mellan 50-70k, med vissa kriterier...

+1 på Cartier, om du nu har seriösa tankar på att köpa något enl kriterierna...
82BAE677-1147-4056-9057-A03A1C18341F.jpeg

+1 på Cartier, om du nu har seriösa tankar på att köpa något enl kriterierna...
82BAE677-1147-4056-9057-A03A1C18341F.jpeg
Visst är jag seriös! Men samtidigt roligt att se då det kändes som svåra kriterier.
Jag planerar mina inköp 2018, där tanken är en Grand Seiko, en Rolex Daytona samt en dykare enligt trådens kriterier. Kan såklart ändras dock :)

Cartiern har jag som sagt testat och visst är den ganska snygg, men jag tycker den kändes plastig på något sätt. Zenith, IWC eller Tudor-flinga känns närmas just nu av alla förslag i tråden.

Visst är jag seriös! Men samtidigt roligt att se då det kändes som svåra kriterier.
Jag planerar mina inköp 2018, där tanken är en Grand Seiko, en Rolex Daytona samt en dykare enligt trådens kriterier. Kan såklart ändras dock :)

Cartiern har jag som sagt testat och visst är den ganska snygg, men jag tycker den kändes plastig på något sätt. Zenith, IWC eller Tudor-flinga känns närmas just nu av alla förslag i tråden.
Är modell spikad för Grand Seiko? :)

UN diver le locle. Listar typ 80 men andrahandsvärdet på un är ju inte så bra så borde finnas inom spannet
42mm visserligen. (originalet 38)
Ulysse-Nardin-Diver-Le-Locle-2.jpg

Tillbaka
Topp