Är ju det jag försöker göraFan ta ut svängarna lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ju det jag försöker göraFan ta ut svängarna lite
Den där är ju nice.. men 50-70k var det ju.. tror du gråhandlarna kommer ösa ur dem med 40k rabatt?
Tog fel klocka, fixat nuDen där är ju nice.. men 50-70k var det ju.. tror du gråhandlarna kommer ösa ur dem med 40k rabatt?
Ok? försöker hjälpa dig i din tråd. bra attityd?Det är inte viktigt för mig att du förstår heller
Tänkte väl, det var ju inte ens en dykare juTog fel klocka, fixat nu
Nä, polar. Men det vinner ju varje dagTänkte väl, det var ju inte ens en dykare ju![]()
ne klart inte..Asså d e väl inte så att TS måste motivera vrf han frågar i just det prisspannet.....
Vad är det som är vagt med att efterfråga en dykare i prisklassen 50-70k?ne klart inte..
Men detta e ju knappast ngns sexuella läggning vi pratar om - d e ett öppet forum där ci diskuterar klockor... å ta har en något vag ansats... vad e felet med att fråga on premisserrna?
Förstår inte din poäng?ne klart inte..
Men detta e ju knappast ngns sexuella läggning vi pratar om - d e ett öppet forum där ci diskuterar klockor... å ta har en något vag ansats... vad e felet med att fråga on premisserrna?
vagt att utesluta bra saker bara för de är billigare?Vad är det som är vagt med att efterfråga en dykare i prisklassen 50-70k?
bra poäng men väldigt teoretisk. jaja lägger ner, ville bara hjälpa.Förstår inte din poäng?
TS är nyfiken på vad som finns i den prisklassen. Så vitt du vet kanske han har STENKOLL på allt under det.
Jag vet att det finns billigare klockor.ne klart inte..
Känns som jag äger eller ägt typ allt kul i 20-30k-klassen. Jag utesluter det inte alltså.vagt att utesluta bra saker bara för de är billigare?
tack för förtydligandet. tror du kunnaat undvika flera av tudorförslagen om du nämnt de.Känns som jag äger eller ägt typ allt intressant i 20-30k-klassen. Jag utesluter det inte alltså.
Jag efterfrågade ju mellan 50-70k, varför ska jag då behöva beskriva att jag inte vill ha förslag på Black Bays?tack för förtydligandet. tror du kunnaat undvika flera av tudorförslagen om du nämnt de.
jag ska fundera över förslag i prisklassen, återkommer.
Well, Jag högg lite snabbt där. Jag blev bara konfunderad. Jag gillar JLC själv och polaris serien är riktigt vass. Tyvärr långt utanför min budget, iaf nytt. Nu skall jag sluta kapa tråden med ovidkommande inläggNä, polar. Men det vinner ju varje dag
GrattisWell, Jag högg lite snabbt där. Jag blev bara konfunderad. Jag gillar JLC själv och polaris serien är riktigt vass. Tyvärr långt utanför min budget, iaf nytt. Nu skall jag sluta kapa tråden med ovidkommande inlägg![]()
Hör att du inte har riktigt koll. Känner du till att designen härstammar från Gerald Genta? Gammal artikel, men beskriver historien; https://klocksnack.se/threads/nyinkommet-udda-fågel-eller-snarare-fisk-bulgari-diagono-sd42s.19553/Lukta parfym hela vägen hit.
Kul att du vågar dyka med en parfymklocka!Hör att du inte har riktigt koll. Känner du till att designen härstammar från Gerald Genta? Gammal artikel, men beskriver historien; https://klocksnack.se/threads/nyinkommet-udda-fågel-eller-snarare-fisk-bulgari-diagono-sd42s.19553/
Min 2000m ”parfymklocka”
![]()
![]()
PS. 42mm![]()
Zenith Cairelli reissuen är rätt cool. Dock bara tät till 100m, men det går ju att dyka med. Listar $7700 och limiterad till 1000st.Har Zenith något kul?
Asbra!Zenith Cairelli reissuen är rätt cool. Dock bara tät till 100m, men det går ju att dyka med. Listar $7700 och limiterad till 1000st.
![]()
Hör att du inte har riktigt koll. Känner du till att designen härstammar från Gerald Genta? Gammal artikel, men beskriver historien; https://klocksnack.se/threads/nyinkommet-udda-fågel-eller-snarare-fisk-bulgari-diagono-sd42s.19553/
Min 2000m ”parfymklocka”
![]()
![]()
PS. 42mm![]()
Zenith Cairelli reissuen är rätt cool. Dock bara tät till 100m, men det går ju att dyka med. Listar $7700 och limiterad till 1000st.
![]()
Den duger väl utmärkt för dig att plaska runt i barnpoolen med?Chrono....
Den duger väl utmärkt för dig att plaska runt i barnpoolen med?![]()
Den här kanske?
Näst intill en graal för mig!https://www.chrono24.com/se/blancpa...cape--id5467932.htm?SETLANG=se_SE&SETCURR=SEK
Ja, jo. Dock är Zeniths dykarutbud ganska scarce och det där var den bästa jag hittade.Ska ju komplettera en redan befintlig kronograf ju...
Måste drömma om något också!Inte bara jag som har den som Graal klocka![]()